Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از فعالان لوازم خانگی داخلی از ممنوعیت واردات محصولات کره‌ای سوءاستفاده کردند گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر بازار لوازم خانگی نظارت داشته باشد که متاسفانه نظارت آنان بسیار ضعیف است. لطف‌الله سیاهکلی، در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به گرانی لوازم خانگی داخلی اظهارداشت: متاسفانه شاهد گرانی شدید لوزام خانگی هستیم و برخی از فعالان لوازم خانگی داخلی از ممنوعیت واردات محصولات کره‌ای سوءاستفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: گرانی لوازم خانگی در حالی است که کیفیت محصولات هیچ تغییری نکرده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مردم گلایه دارند و می‌گویند در شرایطی که کیفیت محصولات لوزام خانگی ارتقا نیافته است، دلیلی ندارد که از آنان برای همان محصولات قبلی پول بیشتری اخذ شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر بازار لوازم خانگی نظارت داشته باشد که متاسفانه نظارت آنان بسیار ضعیف است.

وی ادامه داد: اگر نظارت بر بازار لوازم خانگی افزایش نیابد، برخی از شرکت‌های داخلی لوازم خانگی هم مانند شرکت‌های خودروسازی به دنبال انحصارگری می‌روند که باید با افزایش نظارت‌ها از این کار جلوگیری کرد.   بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: توپ مذاکرات در زمین غربی‌هاست انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم لوازم خانگی داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

نظافت منزل ، محل کار ، محیط های تجاری و حتی صنعتی از مهمترین مسایل روز دنیای معاصر می باشد. مطمئنا محیطی مطلوب یک ذهن ایده آل گراست که عاری از هر گونه آلودگی و بی نظمی باشد. اما در جهان امروزی که وقت و زمان ، ارزشی برابر با طلا دارند ، صرف وقت زیاد برای نظافت امری محال به نظر می آید. اینجاست که دستگاه های پیشرفته و مدرن نظافتی به کمک می آیند و در وقت و هزینه های شما صرفه جویی قابل توجهی ایجاد می کنند.

معرفی فروشگاه آوین شاپ

فروشگاه اینترنتی آوین شاپ به عنوان ویترین الکترونیک شرکت آوین صنعت تاسیس شده تا امکان معرفی و مقایسه ی آسان کلیه محصولات نظافت صنعتی و پرداخت الکترونیک امن و آسان را برای مشتریان عزیز فراهم آورد. فروشگاه اینترنتی تجهیزات نظافت خانگی و صنعتی ، مفتخر است که با مدیریت مهندسین متخصص، با سابقه و آگاه در خدمت مشتریان عزیز می باشد. این فروشگاه  با بهره گیری از نیرو های متخصص و فنی ، بهترین پشتیبانی را برای مشتریان خود مهیا کرده تا عزیزان از بابت کلیه ی خدمات اعم از راهنمایی نصب و طرز استفاده از محصول ، گارانتی ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش آسوده خاطر باشند.

فروشگاه مرکزی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی آوین شاپ علاوه بر آنکه ارائه دهنده بهترین برند های محصولات نظافت صنعتی دنیا است، در زمینه تولید و بومی سازی این طیف محصولات بسیار موفق بوده و مفتخر است که در این زمینه پیشرو و پیشگام است.

هدف این فروشگاه صرفا فروش محصولات نیست بلکه همراهی با مشتری در مسیر استفاده صحیح از محصولات فروخته شده رسالت ماست.پس با خاطری آسوده از این فروشگاه اینترنتی خرید کنید و بدانید که این آغاز مسیر همراهی این تیم با شما خواهد بود. این فروشگاه با تکیه بر تعهد و تخصص خود علاوه بر تسلط بر بازار های داخلی ، به دنبال ارائه ی محصولات خود در سایر کشور ها می باشد و این امر نشاندهنده ی پیشینه و پشتوانه ی قوی این شرکت است.

برخی از محصولات ارائه شده در این فروشگاه

مجموعه ی آوین شاپ طیف وسیعی از محصولات نظافت صنعتی را برای مشتریان گرامی فراهم آورده است.در ادامه به معرفی برخی از محصولات ارائه شده توسط این مجموعه می پردازیم.

اسکرابر 

اسکرابر صنعتی یا زمین شوی صنعتی ، دستگاهی است که عملیات شستشوی کف را انجام می دهد. این دستگاه توسط آب و مواد شوینده و با عملیات برس زنی، سطح را شسته و سپس خشک می کند.

دستگاه اسکرابر دارای مدل‌های مختلف با کارایی های متفاوت است. شما می توانید محصول اسکرابر ساخت کمپانی محبوب IPC که یک شرکت ایتالیایی معتبر در زمینه تجهیزات صنعتی است را از این مجموعه تهیه کنید.

فرش شوی و موکت شوی

فرش شوی ، یکی دیگر از دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی است که قابلیت شستشوی باکیفیت و سریع فرش و موکت را فراهم می سازد. دستگاه فرش شوی توانایی شستشو و خشک کردن فرش را دارد. قسمت شستشوی فرش توسط افشاننده آب و برس شستشو صورت می گیرد، بدین ترتیب که آب و مواد شوینده توسط اپراتور دستگاه، بر روی برس رولی یا روی فرش و موکت پاشیده می شود و سپس موتور مکش که به تی مخصوص خشک کن متصل است، سطح فرش و موکت را خشک می کند.

واترجت صنعتی 

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی یکی دیگر از دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی محسوب می شود. دستگاه واتر جت صنعتی ، عملیات شستشوی پرفشار سطوح مختلف را انجام می دهد. در واقع آب ازیک منبع خارجی توسط شیلنگ به دستگاه واتر جت وارد شده و آب با فشار بالا خارج می شود. این دستگاه می تواند جرم، چربی و آلودگی های سطحی را از بین ببرد.

جاروبرقی صنعتی

آوین شاپ ارائه دهنده انواع جاروبرقی های صنعتی است.جاروبرقی های صنعتی با قدرت مکش عالی، راندمان انرژی بالا و طراحی قوی می توانند هر نوع کثیفی شامل آلودگی های خشک یا مرطوب، ذرات درشت یا ریز را جمع آوری کنند .

جاروبرقی های آب و خاک حتی می توانند مایعات را هم بدون آنکه آسیبی به مخزن یا موتور وارد شود ، جمع کنند. دستگاه های جاروبرقی صنعتی دارای کاربردهای فراوان و مجموعه ای جامع از لوازم جانبی هستند که به شکل معجزه آسایی تمام نیاز های شما را مرتفع می کنند.

بخارشوی صنعتی 

بخارشوی صنعتی، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر و بدون زحمت ، کلیه اثرات چربی و رسوبات قدیمی را از روی الکتروموتور های صنعتی و کلیه تجهیزات مکانیکی و ولو های هیدرولیک و پنوماتیک مجموعه های صنعتی که حتی قابل دسترس نیستند بزدایید. همچنین می‌توانید آلودگی‌های عمیق روی شیرآلات ، سطوح کاشی‌ها و سرامیک‌ها و بندهای آنها را به خوبی پاک کنید و یک درخشندگی فوق العاده را شاهد باشید.

به دلیل فشار بالای بخار آب ، این دستگاه می‌تواند کلیه لکه‌ها و کثیفی‌ها را تنها با استفاده از آب لوله کشی بدون نیاز به هیچ گونه مواد شیمیایی اضافی از میان بردارد. بخارشوی های صنعتی این توانایی را دارد که تا 99.9 درصد از باکتری ها و آلودگی های سطوح شما را از بین ببرد.این دستگاه با کمک فشار بالای بخار آب، امکان لکه زدایی از محل هایی که خارج از دسترس هستند را فراهم می آورد.

سویپر صنعتی

دستگاه سویپر را به عنوان جاروبرقی خیابانی نیز می شناسند. برای محیط هایی که وسعت زیاد دارند بهتر است به جای استفاده از جاروبرقی صنعتی از سویپر صنعتی استفاده شود.این دستگاه می تواند روی سطوح آسفالت و سیمان هم عملیات خاکروبی را به خوبی انجام می دهد.

محصولات کارچر آلمان

شرکت کارچر Kärcher یا کرشر یک شرکت معتبر آلمانی است که توسط آلفرد کارچر در سال ۱۹۵۳ تاسیس شد و به عنوان یکی از پیشگامان صنعت نظافت شناخته می‌شود و ۱۵ هزار کارمند در سرتاسر جهان دارد. ۱۵۰ نمایندگی فعال در ۸۰ کشور جهان گویای اعتبار بین المللی این کمپانی قدرتمند می‌باشد.

کارچر Kärcher نامی آشنا در عرصه جهانی نظافت می‌باشد به طوری که در قاره اروپا نام آن را مترادف با کلمه نظافت در مکالمات روزمره به کار می‌برند. سایت آوین شاپ مفتخر است که محصولات متنوع این کمپانی معتبر آلمانی را در اختیار مخاطبین ارجمند خود قرار می دهد.

این فروشگاه اینترنتی با تامین بهترین تجهیزات نظافتی اعم از خانگی و صنعتی در کنار شماست تا بهترین ها را برایتان فراهم آورد و برای نظافت طیف وسیعی از مشاغل و اماکن نظیر سالن های ورزشی و ورزشگاه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره ای و هایپرمارکت‌ها، محیط‌های هتلی، مساجد و دیگر اماکن مذهبی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ ها و به طور کلی هر محیطی که به بهداشت و نظافت خود اهمیت می‌دهد تجهیزات کارآمدی دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم