Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری در حاشیه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: در پایان سال قرار داریم و تقریباً ۲ سال هم از همه‌گیری کرونا می‌گذرد که جامعه و جهان را دچار مشکل کرده از این‌رو باید نسبت به مقابله با این ویروس کوشا باشیم.

وی بیان کرد: شیوع و تأثیرگذاری بسیار زیاد ویروس اُمیکرون در سطح سیستان و بلوچستان باعث گرفتن تصمیمات خوبی از سوی استاندار این استان در هفته‌های گذشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: انتظارمان از همه مدیران، مسؤولان، فرمانداران و مجموعه‌های اثرگذار در تولید محتوا و اطلاع‌رسانی این است که در راستای ترغیب به واکسیناسیون دُز سوم در جامعه تلاش و اقدام عملیاتی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه از مردم درخواست می‌کنیم که سلامت خود و جامعه را با تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گیرند افزود: در مجموعه راهیان‌نور تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت است.

بامری با اشاره به اینکه مدارس در شهرستان‌هایی که قرمز و نارنجی کرونایی هستند به صورت غیرحضوری است و در شهرستان‌های زرد و آبی به صورت حضوری خواهد بود تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجالس و محافل باید جزو اولویت‌های نخست همه ما باشد.

وی تصریح کرد: برای بحث پیشگیری راهی به جز تزریق واکسن برای ما وجود ندارد زیرا کرونا و اُمیکرون با کسی تعارف نداشته و پیر و جوان و مسؤول و غیرمسئول نمی‌شناسد.

کد خبر 5439687

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان رحمدل بامری ویروس کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرد و غبار شیوع کرونا گردشگری مبعث جهاد تبیین ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود

 سیدمحمدرضا سیدحسینی  در نشست تخصصی پنبه استان سیستان و بلوچستان گفت: براساس این تفاهمنامه، کشاورزان با حمایت سازمان جهاد کشاورزی و شرکت گسترش صنایع بلوچ، مزارع خود را به کشت پنبه اختصاص داده و کارخانه بافت بلوچ، محصول وش پنبه تولیدی را با نرخ تضمینی در مزرعه خریداری می کند.
وی تصریح کرد: کشت پنبه از اوایل فروردین ماه سالجاری در سیستان‌وبلوچستان آغاز و تا مرداد ماه با همکاری کشاورزان شهرستان های دلگان، بمپور، ایرانشهر، خاش و تفتان ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیرکشت پنبه رفته است.
حسینی تاکید کرد: با انجام کشت های قراردادی دغدغه کشاورزان برای فروش محصول رفع و زمینه توسعه کشت این محصول در سیستان وبلوچستان فراهم خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء دانش بهره برداران استان برای کشت پنبه، سفرهای آموزش و ترویجی به استان های پیشرو در کشت پنبه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان