Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@13:43:43 GMT

رئیس مجلس روز پاسدار را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۲۴۶۳

رئیس مجلس شورای اسلامی سوم شعبان، ولادت امام سوم شیعیان و روز پاسدار را تبریک و تهنیت گفت.

خبرگزاری میزان - محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: سوم شعبان روز طلیعه پاسدار و پاسداری را به همه ملت به ویژه پاسداران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد : این افتخار برای پاسداران این سرزمین بود که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور نبود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم پاسداران عزیزمان مانند همیشه در مسیر عاشورایی و مسیر سیدالشهدا حرکت کنند و همیشه به فرهنگ عاشورایی افتخار کنند.

قالیباف با استناد به این جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که «ما ملت امام حسینیم» گفت: ان‌شاءالله این مسیر همیشه مستدام و پایدار باشد. این روز را به همه عزیزان و همکاران خودم به ویژه پاسداران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

بیشتر بخوانید: بیست و دومین جلسه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ آغاز شد/ آغاز بررسی بخش هزینه‌ای بودجه

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است

بیژن نوباوه‌وطن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هنوز یک پنجم مجلس دوازدهم تعیین نشده که این تعداد بسیار مهم و اثرگذار است.

داوطلب دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم بیان کرد: مطمئن هستم با تعهدی که مردم دارند، حتماً دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و با مشارکت خود این کار ناتمام را تمام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: همه مطالبات ملت از طریق مجلس شورای اسلامی قابل پیگیری است و هر چقدر مجلس ما قوی‌تر و منسجم‌تر باشد، قطعاً می‌تواند در آینده کشور نقش به سزایی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم همه مردم که در دور اول انتخابات مجلس پای صندوق‌های رأی آمدند و حتی کسانی که در دور اول نیامدند، روز جمعه این هفته پای صندوق‌های رأی بیایند و ۴۵ نماینده باقیمانده مجلس دوازدهم را با رأی بالای خود تعیین کنند.

کد خبر 6099053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • وعده قالیباف به هلال احمر
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه