Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خلیل عسکری در جلسه ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: همه ادارات در رابطه با ستاد اسکان نوروزی پای کار بیایند و آموزش و پرورش را یاری دهند تا خدمات خوبی در اختیار زائران و مسافران نوروزی گذاشته شود.

او گفت: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به مسئله نداریم چون اعتقاد داریم اگر اولیاء به خوبی تکریم شوند این مسئله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری گفت: به هیچ وجه نباید نگاه ما را در خصوص مسائل خدماتی تبعیض آمیز باشد و باید با رویکرد عدالت محور به ارائه خدمات بپردازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: از برکات بیماری کرونا نهادینه شدن بهداشت فردی بود و انتظار می رود  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی امسال بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

او گفت: بخش عمده کار ما در ستاد اسکان نوروزی باید به صورت اینترنتی خدمات رسانی شود تا مردم نیز در این مسئله معطل و سردرگم نشوند.

عسکری گفت: مدارسی که قرار است به عنوان کمپ مطالعاتی عمل کنند باید از لیست ستاد اسکان خارج شود تا دانش آموزان کنکوری نیز از این مسئله آسیب نبینند.

او گفت: باید پیش بینی دقیقی از آسیب ها و مشکلاتی که می تواند برای مسافران نوروزی بوجود بیاید انجام شود تا طعم مسافرت به کام هیچ خانواده ای تلخ  نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: برای تکریم دانش آموزان، امسال علاوه بر فرهنگیان به دانش آموزان نیز در موضوع اسکان نوروزی تخفیف داده می شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس ستاد اسکان نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، دقایقی پیش با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ️

مهم‌ترین محور بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح دیل است:

* تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی کشور به اهمیت تعلیم و تربیت و اهمیت معلم است. مشکل بسیاری از مسائل ما ناشی از افکار عمومی است.

اگر افکار عمومی نسبت به یک قضیه توجیه شوند و توجه پیدا کنند، انجام آن کار آسان‌تر خواهد شد.

ما اکنون در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم؛ اگر افکار عمومی نسبت به این مسئله حساس شود، معلم را بشناسد و قدر معلم را بداند، در همه این مشکلات اثر خواهد گذاشت؛ ما این را می‌خواهیم.

بنده صریحاً وظیفه عمومی را برای تشکر از معلمین عرض می‌کنم برای اینکه افکار عمومی توجه به این مسئله پیدا کنند. هرچه شغل معلمی محترم‌تر باشد جاذبه او بیشتر خواهد شد

این برنامه، از جمله دیدار‌های سالانه رهبر انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین مسئله حفظ حرمت معلمان در جامعه است/ ثبات در آموزش و پرورش را ایجاد کنیم
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است