Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با حلول ماه شعبان و فرارسیدن اعیاد شعبانیه روزهایی مبارکی چون ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل عباس (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت علی اکبر (ع) را در تقویم قمری داریم. سوم شعبان سالروز ولادت مظلوم کربلا سیدالشهدا، امام حسین (ع) نیز به پاس گرامیداشت مقام پاسدار، به این نام نامگذاری شده است.

امام حسین (ع) پس از برادرش امام حسن(ع) حدود یازده سال امامت شیعیان را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت هایی درباره  فضیلت امام حسین(ع) نقل شده است، از جمله آنکه «حسن و حسین سرور جوانان بهشت‌اند» و «حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است».

به مناسبت سالروز ولادت اباعبدالله(ع) کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود  این روز را گرامی داشتند که در ادامه برخی از آن‌ها ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولادت امام حسین روز پاسدار اعیاد شعبانیه امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه