Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@04:58:17 GMT

در جلسات مشاوره سئو چه می گذرد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۲۷۱۵

در جلسات مشاوره سئو چه می گذرد؟

اگر می‌خواهید سئو سایتتان را برون سپاری کنید یا این‌که سئو سایتتان به بن بست خورده و نیاز به نظر یک متخصص دارید، بهترین کار، استفاده از مشاوره سئو است.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، اگر می‌خواهید سئو سایتتان را برون سپاری کنید یا این‌که سئو سایتتان به بن بست خورده و نیاز به نظر یک متخصص دارید، بهترین کار، استفاده از مشاوره سئو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسات تصمیم‌گیری‌های بسیار کلی درباره وبسایت شما انجام خواهد شد. این جلسات بسیار مهم و ارزشمند هستند؛ اما خب در این جلسات چه می‌گذرد؟ با ما همراه باشید تا شما را با مشاوره سئو بیشتر آشنا کنیم.

سئو چیست؟

سئو مخفف عبارت انگلیسی Search Engine Optimization یا همان بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. به‌عنوان یک کاربر، وقتی که به‌دنبال نتیجه جستجوی خاصی هستید، حتماً در ابتدا به‌دنبال لینک‌های اول تا سوم می‌روید. سپس اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، لینک‌های دیگر را به ترتیب از بالا به پایین باز خواهید کرد. این یعنی لینک‌هایی که در رتبه اول تا سوم قرار گرفته‌اند، شانس بیشتری برای دیده شدن و در نتیجه افزایش ترافیک ارگانیک خواهند داشت؛ اما چطور گوگل این رتبه‌بندی را انجام می‌دهد؟ آیا این انتخاب تصادفی است؟

خیر، این انتخاب اصلاً تصادفی نیست. گوگل دارای هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی است. این هوش مصنوعی هر چند ماه یک بار آپدیت می‌شود و از الگوریتم‌های جدیدی پیروی می‌کند. این الگوریتم‌ها هیچگاه به‌صورت رسمی اعلام نمی‌شود؛ اما کارشناسان اطلاعاتی را درباره آن پیش‌بینی می‌کنند. به مجموعه کارهایی که باعث می‌شود تا از نظر الگوریتم هوش مصنوعی گوگل،  لینک محتوای شما یک لینک بسیار مفید باشد و آن را در رتبه‌های برتر قرار دهند، سئو گفته می‌شود. توجه داشته باشید که سئو فریب دادن موتورهای جستجو نیست. بلکه رعایت اصولی است که باعث می‌شود محتوایی بهتر و در نتیجه وبسایتی مفید‌تر داشته باشید.

چرا سئو سایت اهمیت دارد؟

جالب است بدانید در بین صدها هزار نتیجه جستجوی مختلف، تقریباً حدود 60 درصد از کلیک‌ها به پنج لینک اول اختصاص می‌یابد. حال تصور کنید که شما یک فروشگاه هستید و خدمات یا محصولی خاص را ارائه می‌دهید. اگر در لینک ششم قرار بگیرید، به‌مراتب شانس فروش کمتری از رقبای خود که در لینک‌های بالایی قرار دارند خواهید داشت. همین موضوع باعث می‌شود تا رعایت نکات سئو به یکی از اصول حیاتی انواع کسب‌وکار تبدیل شود. رعایت اصول و قواعد سئو، ارزان‌ترین روش دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. به جای اینکه هزینه‌های گزاف برای تبلیغات بپردازید، با کمک سئو و محتوای عالی، بازدید ارگانیک خواهید داشت.

در جلسه مشاوره سئو چه می‌گذرد؟

بسیاری از مؤسسات، خدمات سئو را به اشکال مختلف ارائه می‌دهند. برخی فقط درباره تولید محتوا سایت صحبت می‌کنند و برخی دیگر به مسائل جامع می‌پردازند. حال سؤال اینجاست که معمولاً در جلسه مشاوره سئو چه می‌گذرد؟

·         گام اول | مجموعه شنونده است

در بخش اولیه جلسه مشاوره سئو، مدیریت کسب‌وکار یا مشاوره امور اقتصادی آن، درباره کسب‌وکار صحبت می‌کند. صحبت‌های فرد باید جامع و کامل باشد. این صحبت‌ها اهمیت بسیاری دارد و در اصل ورودی اطلاعات و دیتا برای مشاوره سئو محسوب می‌شود. کسب‌وکارتان در چه زمینه‌ای فعالیت دارد؟ چقدر سابقه دارید؟ آیا محصول یا خدمات خاصی را عرضه می‌کنید؟ چه رقبایی دارید؟ مزیت رقابتی شما چیست؟ چه کسانی مخاطب شما هستند؟ چه بودجه‌ای برای تولید محتوا سایت و دیجیتال مارکتینگ صرف می‌کنید؟ به تمامی این سؤالات باید پاسخ داده شود.

·         گام دوم | آنالیز اطلاعات

در گام دوم، متخصصان اقدام به آنالیز اطلاعات می‌کنند. این مرحله اهمیت بسیاری دارد. برای مشاوره سئو، باید کلیدواژه‌های رقابتی به‌خوبی پیدا شوند. رقابت در سایت‌های رقیب را بررسی کنند. پرسونای مخاطب آنالیز شود و اطلاعاتی مناسب با سلیقه و ذائقه مخاطب را ارائه دهند.

·         گام سوم | مشاوره یا برون سپاری

در این گام باید تصمیم بگیرید که قصد دریافت مشاوره سئو را دارید یا می‌خواهید خدمات سئو سایت خودتان را به‌صورت کامل برون سپاری کنید. مشاوره سئو برای کسانی که سایت فعال دارند و به‌دنبال بهبود آن با کمترین هزینه هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود؛ اما برون سپاری باعث خواهد شد که از رقبای خود به‌خوبی پیشی بگیرید.

·         گام چهارم | برنامه‌ریزی و اجرا

در صورتی که قصد برون سپاری را داشته باشید، بر اساس بودجه و نیازی که دارید، استراتژی محتوا اتود زده می‌شود. متخصصان و کارشناسان تولید محتوا سایت در جلسه حاضر می‌شوند و با متخصصان سئو برای تولید محتوای سایت و انتشار آن در پلت‌فرم‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌کنند. به این ترتیب همه چیز برای رقابت نفس‌گیر و سنگین در رتبه‌بندی گوگل آماده خواهد بود.

·         گام پنجم | جلسات بازخورد

به‌صورت دوره‌ای نیز جلسات بازخورد چه برای مشاوره سئو چه برای پروژه برون سپاری برگزار می‌شود. در صورتی که پروژه برون سپاری باشد، متخصصان آمار و ارقام را در جلسه به کارفرما ارائه می‌دهند و درباره ادامه یا تغییر برنامه صحبت می‌کنند. در مشاوره نیز بازخورد را از کارفرما دریافت می‌کنند، اطلاعات را تحلیل خواهند کرد و به نتیجه‌گیری جدید خواهند رسید.

سخن آخر

به‌صورت خلاصه می‌توان گفت که مؤسسات و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، در زمینه سئو دارای اطلاعات تخصصی، تجربه طولانی‌مدت و دانش به روز هستند. همچنین فعالیت تیمی این آژانس‌ها به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا از تخصص افراد در زمینه‌های مختلف استفاده کنند. به این ترتیب مشاوره سئو برای بهبود وضعیت کسب‌وکارتان یک امر ضروری است. آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، از جمله آژانس‌های معتبر در زمینه‌ی ارائه مشاوره سئو است، برای آشنایی بیشتر با خدمات این آژانس، به سایت منتوریکس به نشانی https://digitalmentorx.com/ مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سئو مشاوره سئو سئو چیست دیجیتال مارکتینگ سئو سایتتان تولید محتوا برون سپاری چه می گذرد سئو سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب‌گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش‌بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیی راه ایلام از آماده به‌کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و همچنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری است.

کد خبر 6093077

دیگر خبرها

  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • گزارش تصویری | در دانشگاه های آمریکا چه می گذرد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • «حذف و اضافه» رمانی درباره همه آنچه در دانشگاه‌ها می‌گذرد
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند