Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از یک هفته دیگر بازرسی‌ها با جدیت آغاز می‌شود و در این بین اصناف و هتل‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیل خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، هادی طباطبائی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهارداشت: امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، رئیس جمهور ضمن تاکید بر تزریق دوز سوم کرونا، بر لزوم اقناع سازی افکار عمومی توسط صداوسیما و رسانه‌ها اتفاق نظر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تاکیدکرد: کسانی که قصد خدمات دهی به مردم را دارند، قطعا باید دوز سوم واکسن کرونا را زده باشند.

وی خطاب به اصناف و مدیران هتل‌های سطح شهر مشهد گفت: از یک هفته دیگر بازرسی‌ها با جدیت آغاز می‌شود و در این بین اصناف و هتل‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیل خواهند شد.

استاندار خراسان رضوی: ریشه مشکلات در برخی بخش‌ها مدیریتی استاستاندار خراسان رضوی: کم کاری و بی‌انگیزگی هیچ مدیری را تحمل نمی‌کنیماستاندار خراسان رضوی: رفع مشکلات حمل‌ونقل شهری مشهد مورد حمایت است

طباطبائی با بیان اینکه دیگر برای برگزاری تجمعات ایراد گرفته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: با این وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و در بعضی شرایط؛ زدن سه دوز واکسن برای حضور در این تجمعات ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ضمن اشاره به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و نزدیک شدن ایام پایانی سال تصریح کرد: باید گفت هیچ منعی برای امر زیارت وجود ندارد اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تذکرات برای زدن ماسک در حرم مطهر رضوی باید فعال تر شود تا در ایام عید نوروز و حضور زائران، این خلأ پر شود.

وی در پایان تاکید کرد: با پیش بینی حجم حضور 10 میلیونی زائران، نیازمند رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی در بین اصناف هستیم.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد