Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبر خوبی برای تهرانی‌ها دارد، اظهار داشت: مقرر شده است که وزارت کشور یک هزار دستگاه اتوبوس به تهران بدهد.

وی افزود: قرارداد بسته می‌شود و از خارج، وسایل و قطعات اصلی وارد و در داخل اتاق‌سازی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران با بیان اینکه ورود این اتوبوس‌ها علاوه بر برنامه‌هایی است که در بودجه شهرداری تهران برای حمل و نقل عمومی تنظیم کرده‌ایم، عنوان کرد: امیدواریم چند ماه دیگر شاهد ورود این اتوبوس ها به ناوگان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی و خرید تعدادی واگن گفت: برداشتم این بود که واگن‌ها، یخچال‌دار و غیر شهری است اما اگر خرید ۵۰۰ واگن شهری هم در این مصوبه گنجانده شده باشد، می تواند به مترو کمک کند.

مهدی چمران همچنین در صحبت های آغاز پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و بر درس گرفتن از زندگی ائمه اطهار تأکید کرد.

وی با اشاره به روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع)، گفت: تشکیل سپاه پاسداران از ابتکارات امام خمینی مرد بی نظیر انقلاب بود.

چمران با بیان اینکه از روزهای نخستین در سپاه بودیم و نخستین آموزش‌ها را دیدیم، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بازوهای قوی نیروی نظامی ایران است که موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه، سپاه قدس در جهان جایگاه بالایی دارد اظهارداشت: باید یاد کنیم از شهدای این سپاه به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که جغرافیای منطقه و سازماندهی آمریکا را به هم ریخت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تلاش‌های سپاه قدس برای امنیت منطقه، ادامه داد: فراریان و پسمانده‌های داعش مانده‌اند و جنایاتی را مرتکب می‌شوند که روز جمعه در پاکستان بیش از ۵۰ شیعه را به خاک و خون کشیده و بیش از ۱۰۰ نفر را مجروح کردند.

چمران با بیان اینکه دنیای بی‌رحم امروز به دلیل اینکه عده‌ای چشم آبی از اوکراین مهاجرت کردند، چشم بر روی این جنایت داعشی که وابسته به آنها هستند، بسته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تثبیت موقعیت جمهوری اسلامی ایران، گام‌های محکمی بردارد.

وی با اشاره به روز درختکاری، این روز را گرامی داشت و به همه مردم توصیه کرد که کاشتن درخت ثواب بزرگی است و در همه شهرها، مردم داوطلبانه درختکاری می کردند.

چمران با اشاره به روز میلاد حضرت عباس (س) و روز جانباز، به مشکلات و دردهای کنونی جانبازان پرداخت و گفت: باید در مقابل جانبازان سر تعظیم فرو آوریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای جانبازان نخاعی زندگی پیچیده و سخت است و آنان با صبر و حوصله این ایام را سپری می کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن در تهران، اظهار داشت: کار خوبی است که در جمهوری اسلامی آغاز شد و یکی از افتخارات ما است اما هنوز به پیشنهاد رهبری و تربیت ده میلیون حافظ قرآن نرسیده ایم.

چمران ادامه‌ داد: اما امیدواریم روزی، حافظ قرآن داشته باشیم و همگان عامل به قرآن باشیم.

منبع: الف

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های

به گزارش صدای ایران،زاکانی، شهردار تهران در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی گفت: آن شرکت تامین کننده مالی است، خط یک، دو و سه مترو ما تامین کننده اش یک بخش نظامی چینی است. اصلا این موضوعیت ندارد، بخاطر این است که توجه و دقت ندارند.

وی افزود: شرکت‌ها شرکت‌های مشهور چینی هستند، که حتی وزارت صمت گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، قابلیتش آنقدر بالاست. فقط برای فلان جای عالم میفرستند، در کشور‌های از ما بهترون.

شهردار تهران در ادامه گفت: ما در آنجا با تک تک آنها جلسه گذاشتیم و قیمت را بین آنها رقابتی کردیم و قیمت‌ها را پایین آوردیم، اما با آن ویژگی‌های ثابت.

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران