Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@17:26:53 GMT

هزینه سفر لاکچری به آنتالیا + جدول

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۳۷۸۰

هزینه سفر لاکچری به آنتالیا + جدول

به گزارش اقتصاد آنلاین، شنا، آب تنی، آفتاب گرفتن در سواحل دیدنی، استراحت و تفرج در هتل ها و فروشگاه ها و مراکز خرید و همچنین خوردن غذاهای لذیذ و متنوع ترکی از جمله تجربه هایی است که در سفر به آنتالیا کسب خواهید کرد.

هتل های آنتالیا امکانات رفاهی و تفریحی کاملی را در اختیار مسافران قرار می دهند.  همین امر موجب شده سفر به آنتالیا هم برای مجردها و هم برای متاهل ها یک تجربه فراموش نشدنی را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات حائز اهمیت دیگر این است که قیمت بلیط و مسافرت به این منطقه دیدنی آنقدرها هم گران نیست و شما می ‌توانید با یک برنامه‌ ریزی مناسب در هتل هایی با کیفیت و خوش قیمت اقامت کنید و از تفریحات متنوع موجود در آنتالیا لذت ببرید.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۷ روز اقامت در هتل ۵ ستاره SUSSESI با خدمات UALL قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۲۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل ۵ ستاره TITANIC DELUXE برای همین مدت اقامت و خدمات قمیت اتاق ۲ تخته را ۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۲۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

 لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور آنتالیا (۷ روزه / اسفند ماه ۱۴۰۰) هتل / ۵ ستاره/ UALL نوع اتاق  قمیت (هرنفر/تومان) SUSSESI ۲ تخته ۱۵,۴۰۰,۰۰۰ SUSSESI ۱تخته ۲۲,۲۰۰,۰۰۰ SUSSESI کودک با تخت ۵,۳۰۰,۰۰۰ SUSSESI کودک بدون تخت ۵,۲۰۰,۰۰۰ ROYAL SEGINUS ۲ تخته ۱۵,۸۰۰,۰۰۰ ROYAL SEGINUS ۱تخته ۲۱,۹۸۰,۰۰۰ ROYAL SEGINUS کودک با تخت ۱۱,۶۵۰,۰۰۰ ROYAL SEGINUS کودک بدون تخت ۵,۱۰۰,۰۰۰ DELPHINE IMPERIAL ۲ تخته ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ DELPHINE IMPERIAL ۱تخته ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ DELPHINE IMPERIAL کودک با تخت ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ DELPHINE IMPERIAL کودک بدون تخت ۵,۱۰۰,۰۰۰ TITANIC DELUXE ۲ تخته ۱۶,۸۰۰,۰۰۰ TITANIC DELUXE ۱تخته ۲۳,۵۰۰,۰۰۰ TITANIC DELUXE کودک با تخت ۵,۲۰۰,۰۰۰ TITANIC DELUXE کودک بدون تخت ۵,۱۰۰,۰۰۰ اخبار مرتبط ۱۰:۳۰:۰۰ آفرهای ویژه هتل های ۵ ستاره آنتالیا + جدول ۱۷:۳۰:۰۰ قیمت هتل های ۳ ستاره آنتالیا چقدر است؟ + جدول ۱۷:۳۰:۰۳ تور آنتالیا چند؟ ( جدول) ۲۱:۳۰:۵۷ تور آنتالیا چند ؟ ( جدول ) ۱۸:۳۰:۰۷ تور هوایی آنتالیا چند ؟ ( جدول) ۲۱:۳۰:۱۰ تور زمینی آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ (جدول)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تور آنتالیا سفر به آنتالیا هزینه تور آنتالیا قیمت هتل های آنتالیا ۰۰۰ DELPHINE IMPERIAL ۰۰۰ TITANIC DELUXE کودک با تخت ۰۰۰ ROYAL SEGINUS ۰۰۰ تومان ۱۰۰ ۰۰۰ ۲۰۰ ۰۰۰ ۵ ستاره ۲ تخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شاهین دنده ای و اتومات +جدول

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

به گزارش مشرق، در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۱۴ هزار کیلومتر امروز هفدهم اردیبهشت ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ با کارکرد دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر ۸۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۱۴,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۱۵,۰۰۰ ۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۴۹,۰۰۰ ۶۴۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۳۴,۶۰۰ ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ صفر ۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۲,۷۰۰ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۲۵,۰۰۰ ۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات
  • هنری که لاکچری شده!
  • قیمت شاهین دنده ای و اتومات +جدول
  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • شاهین صفر و دست‌دوم هم‌قیمت شدند! + جدول قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد