Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امام حسین (علیه السلام)، به منظور نکوداشت ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری، مدیر عامل و مسئولین موسسه خیریه درمانی حضرت رسول اعظم صلی الله علیه و آله و مجمع خیرین سلامت استان در برنامه ای از نیک اندیشانی که در ساخت درمانگاه و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت رسول اعظم صلی الله علیه و آله نقشی داشته و دارند، تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این برنامه، محمدرضا فتاحی، رئیس هیات مدیره موسسه خیریه حضرت رسول اعظم (ص) از روند اجرایی بیمارستان گزارشی را ارائه کرد و ضمن بیان این نکته که بارها چراغ این پروژه به ضعیفترین حالت خود رسید اما به لطف خدا و همیاری و کمک خیرین نیک اندیش شیرازی دوباره پرنور شد، گفت: این موسسه مشتمل بر 2 واحد درمانگاهی و بیمارستانی با هدف ارائه خدمات درمانی مطلوب به همشهریان منطقه کم برخوردار شرق شیراز با نیت خیر خیرین برنامه ریزی شد و واحد درمانگاهی این مجموعه در سال 1395 مصادف با اعیاد نیمه شعبان و میلاد پر برکت امام عصر (عج) با نام زنده یاد دکتر جمشید امامی راد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی اکبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس هم با اظهار خرسندی از اینکه بعد از دو سال به صورت حضوری تعدادی از نیک اندیشان عرصه سلامت استان را می بیند، گفت: توجه به تمرکز خدمات درمانی در مرکز و غرب شهر و نبود دسترسی آسان به خدمات درمانی در منطقه شرق شیراز با جمعیت در خور توجه ( حدود یک سوم جمعیت شهر ) ، احداث مجموعه ای درمانی با امکانات و ویژگی های خاص را ضرورت بخشید.

رامجردی ادامه داد: در این راستا تفکر ایجاد موسسه بیمارستان خیریه آموزشی، پژوهشی، درمانی حضرت رسول اعظم (ص) که به معنای واقعی کلمه غیرانتفاعی بوده و هیچ یک از خیرین و نیز اعضاء هیئت امناء و هیئت مدیره، بهره ای از منافع حاصله نخواهند داشت، با هدف ارائه خدمات درمانی مطلوب به همشهریان این منطقه و با تمرکز بر احداث 2 واحد درمانگاهی و بیمارستانی کلید خورد.

وی بیان کرد: واحد درمانگاهی این مجموعه با زیربنای 3 هزار و 200 مترمربع توسط خیرین محترم و با همیاری شهرداری شیراز و دانشگاه علوم پزشکی در خرداد 1395 و هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان تجهیز و راه اندازی گردید و در حال حاضر این مرکز همه خدماتی که در یک درمانگاه معتبر قابل ارائه است را با تعرفه مناسب و پایین تر از تعرفه مصوب درمانگاه های خیریه ارائه می نماید.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: همچنین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی این مجموعه که به عنوان فاز 2 پروژه با یاری خداوند در حال احداث می باشد، با زیربنای 34 هزار و 650 مترمربع در هشت طبقه با 280 تخت بستری و با مشارکت خیرین با هزینه تخمینی 100 میلیارد تومان برنامه ریزی شده است.

در ادامه جواد شاه محمدی مدیرعامل موسسه خیریه رسول اعظم (ص)، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: موسسه خیریه رسول اعظم(ص) مجموعه ای است که تحت عنایات رسول مهربانی ها برای احداث، تجهیز و راه اندازی بیمارستان، درمانگاه و سایر حوزه های مرتبط تلاش خواهد نمود و از طریق جذب کمک های مردمی، بیشترین خدمات را به آحاد مردم ارائه خواهد داد.

وی افزود: ماموریت این موسسه، زمینه سازی در خصوص تحقق و ارتقاء استانداردهای بهداشتی و درمانی و همچنین برآورده نمودن آرمان خیرین و ارائه خدمات اجتماعی به عالی ترین شکل ممکن و تلاش برای تحقق آموزش پزشکی در جنوب کشور است.

شاه محمدی در مورد پیشرفت فیزیکی بیمارستان هم گفت: سازه ساختمان این بیمارستان در حال حاضر پیشرفت فیزیکی حدود ۳۵ درصد دارد و توسط خیرین سلامت در حال ساخت است.

وی افزود: برای راه اندازی هر تخت بیمارستانی به هزینه ای حدود 2 و نیم میلیارد تومان نیاز است که امیدواریم با حمایت نیک اندیشان و خیرین بخش سلامت هر شیراز، ساخت و تجهیز این‌ پروژه عظیم به پایان برسد.

در پایان این مراسم از خیرین حوزه سلامت تقدیر به عمل آمد و یاد بانوی خیر شیرازی، مرحوم پروین حسن‌شاهی با قرائت فاتحه و صلوات گرامی داشته شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان رسول اعظم شیراز خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت فارس خدمات درمانی بیمارستان فوق تخصصی واحد درمانگاهی حضرت رسول اعظم خدمات درمانی موسسه خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک که با حضور دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت در ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، گفت: افتتاح پروژه های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدفگذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه های مورد نیاز در بخش های مختلف استان، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز د تجهیزات درمانی استان است.

حسین نژاد با بیان اینکه اسکلت بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره ی مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته نیز  به اتمام رسیده است، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت های موجود در استان رفع شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام پروژه های در حال انجام براساس نیازسنجی و بر حسب نیاز استان پیگیری و با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگتر در حوزه های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص های توسعه باشیم.

حسین نژاد افزود: در بخش سلامت با پیگیری های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدفگذاری و در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد