Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ایهود باراک»، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی به مناسبت سی امین سالروز انتصاب سید حسن نصر الله به ریاست و دبیر کلی حزب الله لبنان در بیان توانایی‌های دبیر کل حزب الله لبنان نوشت: «سید حسن نصر الله» یک روانشناس بزرگ است و می‌تواند مسائل و اطلاعات را با دقت تجزیه و تحلیل کند، همچنان که سیدحسن نصر الله آگاهی و برداشت خوبی از اسرائیل دارد و نقاط ضعف آنان را به خوبی می‌شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری اسرائیلی «واللا»، ایهود باراک  به این نیز بسنده نکرد و تأیید کرد سیدحسن نصر الله یک سخنران بسیار خوب است و در سخنرانی هایش تسلط و مهارت بالایی دارد.

پیش از این روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارشی اذعان کرد که «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در طول سالیان اخیر به بزرگترین کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در جهان عرب تبدیل شده و او همچنان خطرناک‌ترین دشمن این رژیم است، زیرا ابعاد و اهداف این رژیم را بهتر از هرکس دیگری می‌شناسد.

سید حسن نصر الله پس از به شهادت رسیدن «سید عباس موسوی» توسط رژیم اشغالگر قدس در تاریخ ۱۶ فوریه سال ۱۹۹۲ دبیرکل حزب الله لبنان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید حسن نصرالله حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان حسن نصر الله سید حسن نصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان برانیت با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند