Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید باورتان نشود، اما با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که امروزه وجود داشته، در آینده تمامی نیازهای انسان با حضور در فضای وب و اینترنت برطرف می‌شود. به طوری که هویت افراد مانند شناسنامه، در فضای مجازی هم اثبات می‌شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پرتال، امروزه بسیاری از افراد معاملات بسیار سنگین خود را هم با حضور در فضاهای مجازی و وب‌سایت‌ها انجام داده و پول‌های زیادی را رد و بدل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حتی اگر از جنبه هویتی داشتن وب‌سایت هم غافل شویم، از کسب درآمد از آن نمی‌توان گذشت؛ زیرا بسیاری از کسب‌وکارهایی که در شرایط کرونا و یا به طور عادی شروع به فعالیت داشته، تنها با داشتن وب‌سایت کار خود را شروع کرده‌اند.

 اما با توجه به این حجم از اهمیت حضور در فضای مجازی و وب، باز هم برخی از افراد اقدام به ساخت سایت نکرده و بی تفاوت از کنار آن رد می‌شوند.
در حالی که اگر طراحی سایت با سایت ساز پرتال امتحان میکردند و از مزایای آن برای خود و یا شرکتشان باخبر بودند، این بی‌تفاوتی را کنار می‌گذاشتند.

در ادامه نکاتی را که با نداشتن سایت از دست داده را به شما معرفی می‌کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

اصلا چرا باید سایت داشته باشیم؟

فرض کنید که در روز شنبه در حالی که همه افراد در تکاپو بیرون رفتن از خانه و جدا شدن از تخت خواب هستند، شما با خیال راحت روی مبل لم داده و پول در می‌آورید. اما مگر می‌شود در حال استراحت هم پول درآورد؟

بله. شما تنها با داشتن وب‌سایت اینترنتی با قالب فروشگاه اینترنتی برای خود و یا کسب‌وکارتان، به راحتی می‌توانید محصولات و یا خدمات مختلف از جمله انواع آموزش‌ها، مقاله‌ها، تبلیغات و یا فروش کالاهای مورد نیاز مردم را در فضای اینترنت به فروش گذاشته و کسب درآمد کنید.

البته معنای لم دادن روی مبل و استراحت در حال کار به معنای عدم سختی کار نیست؛ چرا که طراحی سایت هم نیاز به گذراندن دوره و یا مطالعه مقاله‌هایی هم‌چون آموزش ایجاد وبسایت داشته و به راحتی هم به دست نمی‌آید. ‌

اگر سایت اینترنتی نداشته باشیم، چه چیزی را از دست می‌دهیم؟

با توجه به دلایلی که برای داشتن سایت برایتان شرح داده شده، در صورت عدم ساخت وب‌سایت فرصت استفاده از ویژگی‌های مثبت زیر را هم از دست می‌دهید:

۱.از ساخت کسب‌وکارهای آنلاین و درآمدزایی در آن محروم می‌شوید

امروزه استفاده مردم از فضای آنلاین و اینترنت به قدری زیاد شده که افراد دیگر زحمت بیرون آمدن از خانه را هم به خود نمی‌دهند. به این صورت که با داشتن تلفن همراه، انواع نیازهای خود را از خوراک تا پوشاک برطرف می‌کنند.

از همین رو با ساخت سایت فروشگاهی به عنوان کسب‌وکاری پر درآمد و کم ریسک‌تر به شمار می‌رود. ساخت فروشگاه‌های اینترنتی هم بدون ساخت وب‌سایت انجام نشده و اصلا امکان‌پذیر نیست. پس اگر قصد ایجاد سایت را ندارید، با کسب‌وکارهای آنلاین هم خداحافظی کنید.

۲. بدون داشتن سایت، با شغل تبلیغات هم خداحافظی کنید

امروزه درآمد بسیاری از افراد بر پایه تبلیغات مختلف تامین می‌شود. به طوری که افراد با داشتن سایتی معتبر، شروع به جذب کاربران به خود کرده و با تبلیغات در زمینه‌های مختلف، کسب درآمد می‌کنند.

اما بدون وجود سایت و حضور در فضای مجازی، این تبلیغات باید به شکل سنتی و با پرداخت هزینه‌های زیادی انجام شود؛ به همین دلیل افراد اکثرا به دنبال تبلیغات فیزیکی نخواهند بود.

۳. هویتتان برای جذب مشتری و جلب اعتماد آن‌ها در شهرهای دور به خطر می افتد

 برخی از شرکت‌ها که محصولات خود را به شهرهای دیگر فروخته و یا حتی صادرکننده هستند، برای اعتبارسنجی طرف مقابل، به سراغ وب‌سایت آن شرکت رفته و از داشتن مجوزهای آن‌ها مطمئن می‌شوند.

در غیر این صورت، هویت فرد و یا شرکت را نشناخته و قطعا به سراغ مرکزی با هویت مشخص می‌روند. ساخت سایت، یکی از مهم‌ترین اقدامات برای اعتبارسنجی و نشان دهنده اطلاعات شرکت و محصول به خریداران بوده که خیالشان را از خرید راحت‌تر می‌کند.

۴. عدم توانایی در برگزاری دوره‌های آنلاین

شاید شما هم دارای حرفه و یا دانش خاصی بوده که بسیاری از افراد به دنبال آن می‌گردند. اما به دلیل عدم وجود فضا و امکانات کافی برای برگزاری دوره‌های آموزشی، از درآمدزایی در این حوزه پشیمان می‌شوید.

در حالی که تنها با داشتن سایت اینترنتی، به راحتی می‌توان دوره‌های آنلاین بدون نیاز به فضای خاصی را برگزار کنید.

چگونه سایت بسازیم؟

اگر با خواندن مطالب بالا، نیاز به ساخت سایت پیدا کرده ولی راه‌های انجام آن را نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال سایت سازی معتبر باشید. سایت سازهایی هم‌چون پرتال به عنوان آسان‌ترین راه طراحی سایت، در کمترین زمان سایتتان را ساخته و به شما در رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان کمک می‌کند.

سایت ساز پرتال یکی از بهترین مراکز برای طراحی سایت بوده که با اطمینان کامل، سایتی بی‌عیب و نقص را تضمین می‌کند. هم‌چنین قیمت طراحی سایت با پرتال در مقایسه با دیگر سایت سازها بسیار مقرون به صرفه‌ است. ضمنا دارای ضمانت هفت روزه استفاده از سایت بوده و پس از جلب رضایت تان، هزینه را دریافت می‌کند. شما می‌توانید برای سفارش سایت موردنظرتان، به وب‌سایت www.portal.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ داخلی ۲ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت ساز طراحی سایت ساخت سایت فروشگاهی سایت اینترنتی داشتن سایت طراحی سایت ساخت سایت وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

به گزارش تسنیم، سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه 19 میلیون خانوار و حدود 60 میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ‌ این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران