Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، گفت: به متصرفان دولتی حاشیه رودخانه زاینده رود در باغ بهادران ۴۰ روز مهلت داده شده است تا نسبت رفع تصرف اراضی حاشیه رودخانه زاینده رود اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از دادگستری استان اصفهان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین جعفری با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه در خصوص آزادسازی و رفع تصرف اراضی حاشیه رودخانه‌ها، با اشاره  به موضوع آزادسازی و رفع تصرفات حاشیه رودخانه زاینده رود، عنوان کرد: با ورود دستگاه قضایی استان به این موضوع و در پی بازدیدهای سرزده به حوزه‌های قضایی استان، مناطق قرمز در ساخت و ساز حاشیه رود زاینده‌رود شناسایی شد و در همین راستا از منطقه باغ بهادران که یک منطقه جنگلی و دارای آب در حاشیه زاینده رود است، بازدید صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در جریان بازدید از حوزه قضایی باغ بهادران دستورات لازم برای رفع تصرف اراضی حاشیه رودخانه زاینده رود صادر شد، گفت: برخی دستگاه‌های دولتی و وابسته به دولت از جمله آموزش و پرورش، شهرداری و سایر دستگاه‌ها در حاشیه این رودخانه مبادرت به ساخت و ساز کرده‌اند که دادگستری استان اصفهان به این موضوع ورود کرد.

آغاز مطالعات جامع در حوضه زاینده رود/ سند تخصیص منابع آبی حوضه آبریز زاینده‌رود تدوین می‌شودقدردانی امام جمعه اصفهان از دولت برای آزادساری سواحل/ حریم رودخانه زاینده‌رود ساماندهی شود

وی با بیان اینکه به متصرفان دولتی حاشیه رودخانه زاینده رود در باغ بهادران 40 روز مهلت داده شده است، گفت: 40 روز حداکثر مدت مجاز برای رفع تصرف اراضی حاشیه رودخانه زاینده رود است و دستگاه های دولتی با توجه به امکانات منطقه و تعطیلات پیش رو  ظرف این مدت باید نسبت به آزادسازی و رفع تصرف این اراضی اقدام کنند.

جعفری عنوان کرد: به جهت اینکه منطقه باغ بهادران از مناطق قرمز در ساخت و ساز در حاشیه رودخانه زاینده رود است و ضرورت بسیج امکانات برای رفع تصرفات و در راستای استفاده حداکثری عموم مردم از فضای حاشیه رودخانه زاینده رود، دادگستری استان اصفهان اخطارهای لازم را به متصرفان برای رفع تصرف اراضی داده است تا بیشترین بخش متصرف شده از اراضی حاشیه این رود آزادسازی شود.

وی با اشاره به طرح سازمان آب منطقه‌ای و استانداری برای رفع تصرفات حاشیه رودخانه زاینده رود، گفت: دادگستری استان اصفهان از جهت وظیفه نظارتی اجرای این طرح را پیگیری خواهد کرد تا در خصوص اراضی حاشیه رودخانه زاینده رود و سایر رودخانه‌های استان رفع تصرف و آزادسازی صورت گیرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراضی حاشیه رودخانه زاینده رود رفع تصرف اراضی حاشیه رودخانه دادگستری استان اصفهان برای رفع تصرف باغ بهادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره امور منابع آب خواف گفت: با تخریب یک استخر خاکی غیرمجاز در شهر سده از توابع بخش سلامی این شهرستان پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی رفع تصرف شد.   مهدی سالاری افزود: یک باب استخر خاکی غیر مجاز در مسیل شهر سده خواف توسط گروه گشت و بازرسی اداره امور منابع آب شناسایی شد و با دستور مراجع قضایی و در معیت ضابط قضایی استخر یادشده تخریب و حدود پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی این منطقه رفع تصرف و بازگشایی شد.   رییس اداره امور منابع آب خواف از کشاورزان خواست که قبل از هر گونه احداث استخر مجوز آن را از جهاد کشاورزی و امور منابع آب بگیرند.   سالاری افزود: ۶ هکتار از زمینهای ملی اطراف رودخانه های این شهرستان طی سال گذشته بازگشایی و بستر رودخانه ها رفع تصرف شد   وی لایروبی ۱۰ کیلومتر از رودخانه های شهرستان خواف را از دیگر اقدامات اداره امور منابع آب خواف در سال گذشته ذکر کرد.   از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان