Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر کلانتری شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان در اصفهان گفت: در روزهای گذشته نقاط ضعف و قوت سپاهان را به خوبی بررسی کردیم و هر دو تیم باید با دقت عمل کنند و بروز یک اشتباه از هر تیم می‌تواند تاثیر بسزایی بر روند بازی بگذارد.

کلانتری ادامه داد: در دیدارهای چند هفته اخیر موقعیت‌های خوبی توانسته‌ایم ایجاد کنیم و امیدوارم در دیدار با سپاهان نیز بتوانیم در خلق موقعیت‌ها و استفاده از آن‌ها موثر عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این دیدار برای هر ۲ تیم با وجود شرایطی که دارند سرنوشت‌ساز و حساس است.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی درباره بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان اظهار داشت: از بازگشت او خوشحالم و فعالیت امثال نویدکیا افتخار بزرگی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود.

تیم فوتبال فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور روز دوشنبه ساعت ۱۸ میهمان سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان است.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز تیم فوتبال سپاهان اصفهان فجر سپاسی شیراز تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد

فرشاد احمدزاده که علیرغم مصدومیت قدیمی در جدال مقابل استقلال ملاثانی برای این تیم به میدان رفت، اکنون با تشدید مصدومیتش وضعیت مبهمی برای حضور در تهران و همراهی این تیم خواهد داشت.

 احمدزاده که در انزلی و دیدار مقابل ملوان دچار آسیب دیدگی شده بود، مقابل استقلال ملاثانی و دیدار حذفی نیز در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت طلایی‌پوشان موفق شدند با شکست حریف خود، راهی مرحله بعدی این جام شوند.

اکنون، اما این هافبک تکنیکی با تشدید مصدومیتش پیگیر مراحل درمانی خود است و امروز نیز باید MRI بدهد تا وضعیتش مشخص شود. سپاهان قرار است روز ۱۲ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ مقابل پرسپولیس و در استادیوم آزادی قرار گیرد و باید دید احمدزاده قادر خواهد بود شرایط بازگشت را برای خود شکل دهد یا با بدشانسی این دیدار حساس را از دست خواهد داد.

احمدزاده که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، طی فصول اخیر و بعد از جدایی از این تیم، نمایشی موفق برابر سرخ‌ها در ترکیب تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان داشته و توانسته موفق به گلزنی نیز شود و برای این بازی نیز انگیزه زیادی دارد. او بعد از انجام ام آر آی باید مراحل درمانی خود را پشت سر بگذارد و در انتظار پاسخ پزشکی برای احتمال حضور و همراهی تیمش در این بازی باشد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول