Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:50:38 GMT

ربوده شدن دو عضو تیم پزشکان بدون مرز در شرق یمن

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۵۷۷۳

ربوده شدن دو عضو تیم پزشکان بدون مرز در شرق یمن

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع امنیتی گفت که افراد مسلحی که گفته می‌شود مرتبط با گروه تروریستی القاعده بوده‌اند، دو عضو تیم پزشکان بدون مرز را ربودند.

خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر، گزارش کرد که یکی از این دو عضو، آلمانی و دیگری تبعه مکزیک بوده که از داخل خودروی خود ربوده شدند.

به نوشته وبگاه «الخلیج الجدید»، سازمان پزشکان بدون مرز روز چهارشنبه گذشته تعلیق فعالیت‌های خود در استان حجه واقع در شمال غربی یمن بنابه دلایل امنیتی را اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از چند هفته پیش در برخی مناطق در حجه درگیری‌های شدیدی بین نیروهای دولت هادی و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به وقوع پیوست که خسارت‌های انسانی و مادی به دنبال داشت.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکان بدون مرز القاعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • یسنا احتمالا ربوده شده بود
  • ظن ربوده‌شدن یسنا تقویت شد
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان