Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:31:35 GMT

تزریق دو دز واکسن کرونا شرط اعزام راهیان نور است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۶۴۲۶

تزریق دو دز واکسن کرونا شرط اعزام راهیان نور است

به گزارش ایرنا، سیدامیر سادات کرمی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت که علاوه بر تزریق دستکم دو دز واکسن ، داشتن نتیجه منفی تست پی سی آر  کرونا هم ضروری است.

 وی با اعلام این که امسال یکهزار و ۳۵۰دانشجوی استان در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند ، گفت که حدود ۷۰۰ نفر از این تعداد ر ا دختران دانشجو تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سادات کرمی تاریخ اعزام نخستین کاروان استان را ۱۶ اسفند ماه اعلام کرد و افزود که در مجموع اعزام راهیان نور دانشجویی مازندران در قالب ۳۹ کاروان انجام خواهد شد.

وی گفت که اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی مازندران تا ۲۷ اسفند ماه ادامه می یابد و دوره رفت و برگشت و حضور هر کاروان در منطقه عملیاتی هم پنج روز است.

رییس سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا هزینه اعزام هر نفر به مناطق عملیاتی را یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد و با اظهار این که این مبلغ بیش از سه برابر ۴۰۰ هزار تومانی است که دو سال پیش و قبل از شیوع کرونا دریافت می شد ، اظهار داشت : انتظار داریم با همکاری دستگاه های اجرایی بویژه خیرین این حرکت فرهنگی مورد تاکید رهبری را اجرایی کنیم.

وی اثرگذاری راهیان نور در حفظ و تقویت ارزش های دفاع مقدس را بی نظیر دانست و افزود : حال و هوایی که دانشجویان در فضای راهیان نور در مناطق جبهه و شهادت مناطق مرزی پیدا می کنند در حفظ ارزش های دفاع مقدس اثر گذاری مستقیمی دارد.

اعزام راهیان نور برای سه قشر دانش آموزان ، دانشجویان و عموم مردم است. اعزام اقشار مختلف به سفر راهیان نور هم از ابتدای اسفند هر سال شروع می شود و تا هفتم فروردین سال آینده ادامه دارد.

بر اساس اعلام ستاد مرکزی راهیان نور کشور ، با نظرمسئولان ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امسال امکان اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد.  

اعزام ۱۷گروه جهادی دانشجویی مازندران به مناطق محروم 

رییس سازمان بسیج دانشجویی مازندران همچنین از اعزام ۱۷ گروه جهادی دانشجویی بهداشت و درمان ؛فنی و مهندسی ؛ کشاورزی و غیره به مناطق محروم استان خبر داد و گفت : ۶ گروه اردوی جهادی به روستاهای محروم استان های کشور از جمله به سیستان و بلوچستان ؛هرمزگان ؛خراسان جنوبی اعزام خواهند شد.

سادات کرمی با بیان این که از فردا به مدت یک ماه این گروه ها به این مناطق داخل و خارج استان اعزام می شوند ، افزود : حدود یک میلیارد تومان در این اردوگاه جهادی از سوی سپاه و دستگاه های اجرایی برای طرح های محرومیت زدایی هزینه خواهد شد که با کارگری و مهندسی و پزشکی دانشجویان بسیجی استان به صورت رایگان عملیاتی می شود.

وی با اظهار این که تامین ۲۰۰میلیون تومان برای بهداشت و دارو و درمان روستاهای سه هزار تنکابن با مشارکت ۳۰  دانشجوی رشته پزشکی و دارویی از گروه های جهادی بسیج دانشجویی است ؛گفت رنگ آمیزی سه مدرسه در روستای بخش کیاسر ساری از دیگر طرح گروه جهادی دانشجویی است.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران دانشجویی مازندران راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان