Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار عباس مطهری رئیس ستاد قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، ضمن تبریک هلول ماه شعبان که ماه پیامبر (ص) است، اظهار کرد: دعاها و اذکار در این ماه برکات زیادی دارد به ویژه صلوات و مناجات شعبانیه که تأکید زیادی به قرائت آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن ولادت امام حسین علیه السلام گفت: این روز از روزهای پر افتخار نظام است که به برکت جانفشانی پاسداران نظام و میهن اسلامی در دفاع مقدس در تقویم جانمایی شده که به نوعی ارج‌گذاری بر نیروهای مقاوم نظام است که در چنین روزی با سالار شهیدان گره بخورند.

نماینده ولی فقیه در استان قم افزود: شهید سلیمانی به عنوان سرآمد پاسداران جمهوری اسلامی ایران الگوی جوانان ما و خاری در چشم دشمنان بود و به قدری ارزشمند بود که دشمنان بعد از شهادتش هم مانع انتشار عکس و نامش می‌شوند و این نشان دهنده تأثیر ایشان بر مردم است.

وی با اشاره به اعزام مردم در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس گفت: خداوند در قرآن توصیه به سیر بر روی زمین کرده است زیرا نمی‌خواهد که ما یک جا باشیم و تکان نخوریم و در این سیر در زمین برکاتی نهفته است که یکی از آنها عبرت گرفتن است.

سعیدی حرکت مردم به سوی راهیان نور را مصداقی برای حرکت به سوی خدا دانست و افزود: وقتی مردم به جبهه‌ها رفتند و وقایع را از راویان شنیدند به پیام قرآن پی می‌برند که چگونه خدا با ما است و ما را هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین (ع) در نصیحت به فرزندشان امام حسن علیه السلام فرمودند «من آنقدر عمر نکردم که گذشته‌ها را دیده باشم ولی از آثار آن‌ها چیزهایی را متوجه شدم» ادامه داد: عزیزانی که آن روزها نبودند وقتی آثار و میراث آن روزها را در گفتار راویان دفاع مقدس می‌شنوند و صحنه‌ها را مشاهده می‌کنند می‌توانند آن عظمت‌ها را دریابند و بفهمند بر این کشور چه گذشته و جمهوری اسلامی به چه بهای گرانی به دست ما رسیده است.

تاکید بر نوآوری و بیان لایه‌های لطیف و ظریف جبهه توسط راویان

تولیت حرم بانوی کرامت با اشاره به نوآوری و بیان لایه‌های لطیف و ظریف جبهه توسط راویان گفت: راویان جبهه‌ها باید متناسب با ایام شادی و سرور نکاتی را از جبهه‌ها بیان کنند که کام افرادی که به آنجا می‌آیند تلخ نشود و باید از چیزهایی سخن گفت که شیرینی مقاومت برای آنها مطرح شود و با حوادثی که امروز جاری است تطبیق داده شود.

وی ادامه داد: امروز رئیس جمهور اوکراین می‌گوید من به غربی‌ها دل بستم اما آنها پشت ما را خالی کردند؛ باید این موضوع به جوانان و نسلی که جبهه را ندیدند گفته شود که غربی‌ها می‌خواستند همین رفتار را در دفاع مقدس با ما داشته باشند و وقتی صدام خاک ما را اشغال کرد چند فرد خدمت امام آمدند که جنگ را متوقف و مذاکره کنید و می‌خواستند سرزمین ما در اشغال آنها باشد و مذاکره کنیم.

سعیدی گفت: مقاومتی که امروز در تیم مذاکره کننده ما است بر اثر تجربیاتی است که از غربی‌ها مشاهده کردیم زیرا هیچ اعتمادی به آنها نیست.

وی اضافه کرد: در راهیان نور تا حد امکان از افرادی که در دفاع مقدس در متن جبهه بودند و در عملیات‌ها حضور داشتند و الان بازنشسته شده‌اند باید استفاده شود زیرا آنها پیام رسان های زنده و مستند برای این کار هستند.

امام جمعه قم با بیان اینکه در بحث راهیان نور باید از مسلمات و واضحات جنگ روایت و مستندات ارائه شود، گفت: حوادث در طول زمان دچار انحراف می‌شود ولی اگر مستند باشد از پیرایه‌ها و انحرافات در امان خواهد بود و خوب است برخی از فیلم‌هایی که گویای حوادث آن مناطق است برای بازدید کنندگان پخش شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند جبهه‌ها زیارتگاه است، افزود: زیارت یک مفهوم گسترده و ارزشی است که در قرآن و روایات روی آن تأکید شده است و آثار زیادی دارد و این کار شما نیز که واقعیات جنگ را به نسل جدید یادآوری می‌کنید هم ذکر عملی است.

کد خبر 5439606

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه قم قم ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرد و غبار شیوع کرونا گردشگری مبعث ایلام جهاد تبیین مشهد راهیان نور دفاع مقدس جبهه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دیدار شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان منتخب مجلس دوازدهم حضور داشت اظهار کرد: بسیجی بودن و پاسدار بودن یک افتخار است که به آن می بالم و همیشه خود را سرباز ولایت می دانم.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی به برکت وجود جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق رسوای جهان شده است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی واکنش دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا را برآمده از اراده خداوند دانست و خاطرنشان کرد: هیچ اراده ای نمی توانست افکار عمومی جهانیان و وجدان های آنها را به این سمت دفاع از حق رهنمون کند مگر اراده خداوند که به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت این اتفاق امروز رخ داده و صدای جبهه مقاومت از قلب آمریکا فریاد زده می شود.

آبنوش تحولات دنیا و واکنش های ملت ها در
قبال جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم غزه و فلسطینی ها را در تاریخ چند دهه گذشته بی نظیر دانست و یادآور شد: همه این رخدادها و تحولات جهانی مرهون رهبری امامین انقلاب و جان فشانی خون شهداست.

کد خبر 6093441

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت