Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از گذشت ۱۰ سال از کلنگ زنی مجتمع فرهنگی هنری سرپل ذهاب با تخصیص اعتبارات مورد نیاز به مرحله بهره برداری نزدیک شده و انجمن هنرمندان چشم انتظار پایان کار این پروژه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصادنیوز، مجتمع فرهنگی هنری آیت الله خامنه ای سرپل ذهاب از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه در سال ۹۰ است که این مجتمع شامل سالن اجتماعات پنج هزار نفری، سالن تئاتر ۲۰۰ نفری و مکان های متعدد برای تمرین گروه های مختلف هنری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پروژه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است و یکی از پروژه های مهم فرهنگی و هنری در سطح استان کرمانشاه است، به مراحل پایانی عملیات ساختمانی نزدیک شده و نیازمند تامین اعتبار است تا هرچه زودتر شاهد اتمام کار و بهربرداری لازم برای فرهنگ و هنر شهرستان باشیم.

شهرستان سرپل ذهاب قابلیت های بسیاری در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری دارد که در سایه عدم وجود امکانات لازم زمینه بالفعل شدن و بهره برداری از این استعدادها فراهم نشده است.

در ادامه خبرنگار بازی دراز، به منظور پیگیری از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه به سراغ جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی رفته و گفتگویی با آنان‌ترتیب داد.

سعید جمشیدی مسئول واحد عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پروژه مجتمع فرهنگی-هنری سرپل ذهاب یکی از بزرگترین‌ پروژه استان کرمانشاه است که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، و اخیرا اعتبار ۱۹ میلیارد تومان برای ادامه روند ساخت این پروژه تخصیص یافته و پیش بینی می شود بهمن ماه ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

در ادامه نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، گفت: فرهنگسرای شهرستان سرپل ذهاب از اعتبارات سفر مقام‌ معظم رهبری پیش بینی شده بود که بالغ بر چهار سال منابع مالی آن تامین نشده است و پروژه تعطیل است.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و اقدامات مقدماتی، خوشبختانه اخیرا ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص پیدا کرده و این اعتبار از محل اعتبارات یارانه ها تامین شده است، ظرفیت مناسبی ایجاد کرده با توجه به عملیات اجرایی تاکنون حدود ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرزادی پور گفت: پیش بینی می شود تا اواخر اردیبهشت ماه یا اوایل خردادماه سال آینده قاعدتا این پروژه باید به بهره برداری برسد.

وی گفت: این پروژه با ۲هزار و ۸۰۰ متر زیربنا، یکی از پروژه های مهم شهرستان سرپل ذهاب و استان کرمانشاه است و می تواند پاسخگوی همه انجمن های هنری و هنرمندان شهرستان خواهد بود و ظرفیتی برای نیاز این شهرستان به شمار می رود.

در ادامه عزت اله شریفی رئیس اداره ارشاد اسلامی سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، بیان کرد: برای ادامه عملیات عمرانی این پروژه اعتباری تخصیص یافته که وارد مناقصه شده است.

وی افزود: بیش از ۱۲ میلیارد تومان تاکنون هزینه ساخت این پروژه شده است و اخیرا ۱۹ میلیارد تومان دیگر تخصیص یافته که امید است تا پایان خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجتمع فرهنگی هنری استان کرمانشاه میلیارد تومان بهره برداری سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب