Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس با بیان اینکه ما در ارتش از پیشرفت سپاه بی نهایت خوشحال می شویم، گفت: امروز نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی را می توان به عنوان یک تابلو اتحاد در تمام دنیا نشان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان فارس با حضور فرماندهان و مسئولین نظامی‌، استانی و خانواده معظم شهدا به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در تالار امام خمینی(ره) مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس اظهار داشت: دشمن از داخل و خارج تلاش می کند تا بین نیروهای مسلح فاصله بیندازد و از راه‌های مختلفی مثل ایجاد شبهه و یا حتی تعریف و تمجیدهای جهت‌دار از یکی ‌علیه دیگری در صدد ایجاد فاصله است.

وی افزود: ما در ارتش از پیشرفت سپاه بی نهایت خوشحال می شویم و هر جا این پیشرفت را ببینیم نماز شکر بجا می‌آوریم و برادران ما نیز در سپاه به همین صورت عمل می کنند و امروز نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی را می توان به عنوان یک تابلو اتحاد در تمام دنیا نشان داد.

حجت‌الاسلام محمودزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در سخنانی وجود مؤلفه هایی همچون دین مداری، ولایت مداری و بصیرت را لازمه ی پاسداری از دین و انقلاب برشمرده و افزود: یک پاسدار دین و انقلاب باید بصیرت داشته باشد و بصیرت بدان معناست که حق را بشناسد، دشمنان حق را بشناسد و وظیفه خود را در قبال حق و دشمنان حق ادا کند.

نشست فرماندهان عالی ارتش و سپاه| تأکید بر قدرت‌سازی حداکثری و تضمین ایران قویفرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق: آمریکایی‌ها در میادین جنگ سخت علیه ایران همیشه شکست خورده‌اندمعاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش: ارتش در کوتاه شدن دست استکبار از ایران نقش به سزایی داشت

 ایمانیه استاندار فارس در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این هوشمندی امام راحل(ره) بود که سازمان های انقلابی مانند سپاه را ایجاد کردند تا در آن شرایط سخت و تلاطم های دشوار وارد شده و این سرزمین را حفظ کنند و امروز ما پس از گذشت 40 سال که شاهد مجاهدت های سپاه در عرصه های سازندگی و حرکت های علمی و دانش بنیان هستیم متوجه ارزشمندی این تدبیر امام(ره) می شویم.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بحمدالله امروز شاهد هستیم که سپاه به عنوان یک نیروی چند وجهی در دنیا شناخته می شود و همه دنیا مجبور هستند این ظرفیت را به حساب بیاورند و البته سایر نیروهایی که در جمهوری اسلامی ایران مانند ارتش وجود دارند، هر زمان که نیاز باشد، با سایر نیروها هم افزا می‌شوند و در قالب یک سازمان و یک ارتش انجام وظیفه می‌کنند.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای ارتش، سپاه و ناجا با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش در منطقه فارس فرمانده ارشد نیروهای مسلح عنوان یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است