Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بهمن ریحانی در مراسم روز پاسدار گفت: به حمد خدا امروز سپاه هم با قدرت است و هم با حکمت و منشاء تمام این محاسن ولایت و مقام معظم رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سردار بهمن ریحانی امروز یکشنبه در مراسم سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار که در حسینیه ثارالله برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با این که سالها است از میلاد خورشید ولایت می‌گذرد اما بازتاب قدسی نور آن حضرت بر همه شهدای گرانقدر، مجاهدین راه خدا، پاسداران انقلاب و پاسداران دین خدا تلألو پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: با وجود اینکه ۱۴۴۳ سال از میلاد آن حضرت می گذرد اما هنوز تقابل جنگ حق و باطل ادامه دارد و همه این مبارزات و مجاهدت های در راه دین خدا ما را به عاقبت تاریخ نزدیک‌تر کرده و مسئولیت‌های ما را برای آماده شدن در بستر ظهور زیاد کرده است.

وی با اشاره به اعیاد مبارکی که در ماه شعبان قرار داده شده است، خاطر نشان کرد: برخی از روزها بسیار مبارک هستند و به آنها یوم الله گفته می‌شود که روزهای بسیار اثرگذار در تاریخ انقلاب، دین و اعتقادات ما هستند.

سردار ریحانی روز مبعث را یکی از یوم الله ها عنوان کرد و گفت: خداوند در قرآن از آن به عنوان روزی که منت بر سر بندگان گذاشته یاد می‌کند و آن را نعمت عظما می داند، بعثت روزی است که سرچشمه هدایت الهی بشریت در آن شکل گرفته است.



وی ادامه داد: یوم الله غدیر نیز از ایام الله ها است که حافظ و محافظ بعثت است و بیانگر آن است که ما به برکت ولایت به حقیقت دین دست پیدا کردیم.

سردار ریحانی اظهار داشت: در انقلاب اسلامی اگر به برکت وجود امام(ره) و مقام معظم رهبری نبود امروز نمی‌توانستیم به فهم و بازخوانی دقیقی از دین خدا برسیم.

وی ادامه داد: به برکت این روزهاست که امروز ایران اسلامی سربلند و با عزت در برابر گردنکشان دنیا ایستاده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه بیان داشت: عاشورا یوم الله دیگری است که نجات دهنده دین خدا همین روز بود اگر عاشورای امام حسین(ع) نبود مطمئن باشید فاتحه دین خدا خوانده شده بود و امروز جز پوسته‌ای از دین باقی نمی‌ماند.

وی افزود: البته عاشورا تنها در سال ۶۱ هجری نبود هر زمان و هر مکانی که تقابل حق با باطل شد آن روز عاشورا و آن زمین کربلاست.

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: انقلاب هم بعثت و هم غدیر را احیا کرد و هم به عاشورا و نهضت ظهور جان داد، اگر این انقلاب نبود ما تنها به پوسته دین دست پیدا می‌کردیم و فهم ما از دین یک فهم سطحی و ظاهری بود.


سردار ریحانی اظهار داشت: انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری فهم جدیدی از توحید یعنی تنها در مقابل خداوند سر خم کردن و در مقابل طاغوت های زمان ایستادن را به ما یاد دادند.

وی بیان داشت: امروز سپاه پاسداران را سپاه عاشورایی باید بدانیم که ۷۲ تن یاران کربلا بستر رشد ما را فراهم کرد و امروز دیگر ۷۲ تن یار ندارد چرا که بستر ترقی و اعتقادات ما بالا رفته است و فهم جدیدی برای مبارزه کردن با طاغوت را یاد گرفته ایم.

سردار ریحانی ادامه داد: امروز ۷۲ تن به سپاه عظیمی تبدیل شده است که این سپاه درس ها را از نهضت عاشورا گرفته است و باید مدافع بعثت و دین خدا باشیم و حقیقت دین خدا را پاسداری کنیم.

وی گفت: پاسداران بر اساس تکلیفشان یعنی پاسداری از انقلاب اسلامی باید از دین خدا پاسداری کنند چرا که امروز بر اساس اعتقادات این امر از بسیاری از واجبات بالاتر است.

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنانش انتظار را جهاد معنا کرد و افزود: ما موظفیم از حقیقت دین و جهاد پشتیبانی کنیم و این راه را ادامه دهیم، امروز به حمد خدا سپاه پاسداران مسئولیت های بزرگی را برعهده داشته و خوب عمل کرده است، مسئولیت حفاظت از ارکان انقلاب را برعهده دارد و باید الگوهایی را به جامعه ارائه دهیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه اظهار داشت: امروز از مسئولیت‌های خطیر ما است که بستر جهاد را همیشه فراهم نگه داریم و نباید اجازه دهیم در جبهه انقلاب شک و تردید در هیچ جایی رخنه پیدا کند.

وی ادامه داد: باید باور داشته باشیم که ما پیروزیم و عاقبت از آن مستضعفین است و این وعده الهی است.



سردار ریحانی خاطر نشان کرد: همه ما به رجعت اعتقاد داریم و می‌دانیم هر کس برای ظهور و پاسداشت انقلاب اسلامی و حفاظت و پاسداری انقلاب تلاش کند در گروه رجعت قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: همه پاسداران و کسانی که در راه خدا جهاد می کنند مصداق بارز آیه "فَاستَقِم کَما أُمِرتَ" هستند و باید بدانیم امروز پاسداری تنها یک شغل و لباس سبز نیست بلکه مسئولیت حفاظت از دین خدا را دارد و هر جا احساس می‌کند که نظام با مشکل مواجه است وظیفه دارد دفاع کند.

سردار ریحانی بیان داشت: با نگاهی به حرکت های سپاه در سالهای اخیر با توجه به مشکلاتی از جمله بیماری، سیل، زلزله، فقر و تهدیدهای دشمن، جنگ اقتصادی و ... بیشتر به حضور پاسداران پی می بریم.

وی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال این است که پدیده مشکلات داخلی و پدیده سناریوهایی که بر علیه دین ما در حال انجام است را به هم نزدیک کند اما به حمد خدا سپاه در مقابل همه این هجمه ها خوش درخشیده و در تمام عرصه ها به خوبی حضور پیدا کرده است.

سردار ریحانی گفت: سپاه پاسداران در بحث سیل، زلزله و کرونا با توزیع بسته های معیشتی و کمک در قالب طرح شهید سلیمانی، ساخت مسکن و بسیاری از مأموریت‌های دیگر به خوبی عمل کرد و نشان داد که سپاه پاسداران در خدمتگزاری به مردم لحظه ای درنگ نمی کند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس سپاه پاسداران دشمنان زیادی دارد و شبهه افکنی های دشمن در خصوص سپاه برای تضعیف دین و اتصال این دو پدیده به همدیگر است.

سردار ریحانی بیان داشت: به حمد خدا امروز سپاه هم با قدرت است و هم با حکمت، و منشاء تمام این محاسن ولایت و مقام رهبری است.

وی گفت: امروز دشمنان ما قدرت دارند اما حکمت ندارند و اگر نگاه کنید آمریکا را در حال افول خواهید دید چرا که حکمت و عقل ندارد و هرجا ورود پیدا کرده با شکست مواجه شده است اما باید توجه داشته باشیم که دشمنان بزرگ در زمان فروپاشی بسیار خطرناک تر هستند.

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: دیپلماسی بدون قدرت هیچ گاه موفق نخواهد بود همان‌طور که سردار سلیمانی به جهانیان نشان داد منطق درست، قدرت نیز می خواهد چرا که اگر منطق داشته باشید اما قدرت نداشته باشید کسی به حرف شما گوش فرا نخواهد داد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه اظهار داشت: امروز باید بدانیم که شرط پیروزی ما جهاد و حضور در میدان است البته نه به معنای مبارزه و جنگ سخت بلکه تنها باید حس جنگ را در خود تقویت کنیم بدون اینکه آن را به جامعه منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: اگر امروز نوک پیکان دشمن سپاه را نشان گرفته به خاطر حقانیت سپاه پاسداران است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم ص سپاه پاسداران خاطر نشان سردار ریحانی حمد خدا یوم الله دین خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری در نمازخانه سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد، بیان کرد: به جهت شهادت فقیه، فیلسوف و تبیین‌گر ارزشمند به اسم شهید مطهری این شخصیت وارسته والا به این مناسبت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک مسئله منحصر به فرد در عصرماست که حضرت امام (ره) آن را برای بشر به نمایش گذاشت.
 
امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه سپاه پاسداران همزاد انقلاب است، ادامه داد: سپاه پاسداران معجزه انقلاب محسوب می‌شود که از حکمت‌های اندیشه امام به شمار می‌رود.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب بنیان سپاه چیده شده و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی این است که محدود به مکانی نیست، جای پای سپاه را در نقاط مختلف با عناوین مختلف مشاهده می‌کنیم، چون انقلاب اسلامی محدود به یک جغرافیا نیست.
 
وی تصریح کرد: اسلام برای نجات همه بشر است و انقلاب اسلامی منادی اسلام است و این ندا را به گوش همه بشریت می‌رساند.
امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است و باید سپاه از دیگر گروه‌ها پیشتاز باشد و در بعد معنوی و به جهت عقیدتی غنی‌تر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه