Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از روز دوشنبه ۱۶ تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه جاری است، روزانه دو  نفر از فرمانداران شهرستان‌های تابعه مازندران در سامانه سامد برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان حضور مدیران در دو نوبت ساعات هشت تا ۱۰ صبح و ۱۰:۱۵ تا ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر خواهد بود.

ردیف مدیر پاسخگو ساعت حضور ایام هفته تاریخ  ۱ فرماندار میاندرود ۸ تا ۱۰ دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ۲ فرماندار تنکابن  ۱۰:۱۵ تا ۱۲:۱۵ دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ۳ فرماندار سیمرغ  ۸ تا ۱۰ چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۴ فرماندار نوشهر  ۱۰:۱۵ تا ۱۲:۱۵ چهارشنبه  ۱۴۰۰/۱۲/۱۸

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند. فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری ، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.  

سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد . 

بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند. 

برچسب‌ها ساری ایرنا استانداری مازندران مازندران سامد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری ایرنا استانداری مازندران ساری ایرنا استانداری مازندران مازندران سامد سامانه سامد ۱۴۰۰ ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها باید به مردم پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: استغفار آثار بسیار عجیب و خیره کننده‌ای دارد؛ به‌طوری که این آثار و برکات در مخیله کسی نمی‌گنجد.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند همه مردم باید کار را ارزش بدانند، کار یک عمل با ارزش باشد و به کارگر به چشم یک موجود ارزشمند نگاه کنند. مسؤولان زمینه ساز حضور مردم در بحث تولید باشند و تسهیلات فراهم کنند سرمایه‌های بانک‌ها به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه عسلویه از حضور کاروان خدمت استانداری بوشهر در شهرستان عسلویه قدردانی کرد و ادامه داد: با ابتکار استاندار بوشهر کاروان خدمت به شهرستان جم و عسلویه آمدند و معاونین استاندار و مدیران کل دیدار مردمی با مردم داشتند و به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشیدند.

وی اضافه کرد: این اقدام ثمرات ارزشمندی خواهد داشت. دور تا دور مصلا مدیران کل ادارات استان نشسته بودند و در حال رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی بودند. استاندار بوشهر هم در فرمانداری با جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان نشست داشتند که کار بسیار خوبی بود.

هاشمی‌نژاد با تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها بیان کرد: کسی که در معرض رأی مردم قرار گرفت و انتخاب شد باید پایدار و وفادار بماند و گوششان باز باشد و تعلل نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر عسلویه از لحاظ عملکرد مورد سوال مردم هستند. مردم گلایه دارند عمر شورا دارد تمام می‌شود و خدمت قابل توصیف و بیانی مشاهده نمی‌شود و معلوم نیست در این مدت چه کرده‌اند که خودشان باید از خود دفاع کنند و گزارش بدهند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: مرتب شهردار عوض می‌کنند انگار شهردار کارگر بقالی است. نزدیک سه سال گذشت و چیزی به عمر شورا نمانده است؛ عملکرد شورا باید زیر ذره بین باشد چرا شهرداران استعفا می‌دهند.

مسؤولان بی خیال کارنامه این دوره شورای عسلویه نباشند. کوچه‌ها خاموش و پر از چاله است، فردای قیامت باید جواب بدهند، اینها دارند مسیر اشتباه می‌روند. مدیران استانداری باید در این زمینه رسیدگی کنند. پرونده‌های قطوری برده اند ولی نتیجه این پرونده‌ها چه شد. از شوراهای دیگر منطقه که خدمت می‌کنند تلاش دارند تشکر و قدرانی می کنم‌.

کد خبر 6089097

دیگر خبرها

  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان