Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر از تعارض تاسیسات زیربنایی با 1400 نقطه رواناب تهران خبر داد و گفت: این مساله گلوگاه های سیلابی ایجاد می کند و که به ندرت اصلاح شده است.

به گزارش قدس آنلاین، محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تذکری که در صحن درباره وورد فاضلاب به رواناب های تهران داده بود، گفت: در حدود 886 نقطه فاضلاب شهری به دلیل عدم تکمیل شبکه های انتقال، به رواناب ها منتقل شده و  در کانالی در محدوده شهرری از خاورشهر به سمت ورامین می رود به زمین های کشاروزی منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این کانال بوی تعفنی می دهد و رنگش به دلیل ورود فاضلاب کاملا سیاه شده و حشرات موزی آسایش مردم را گرفته اند، افزود: این کانال دو مشکل دارد روباز بودن که در ماههای اخیر باعث فوت 5 نفر کودک شده و ورود فاضلاب که به این دلایل باید این کانال  زیرزمینی شود. 

آقامیری افزود: در خاورشهر این کانال بر روی یک تپه خاکی به ارتفاع 8 متر ایجاد شده که سرریز می کند و ارتفاع تا یک ونیم متر آب وارد مناطق مسکونی می شود.

وی تاکید کرد: الان به صورت موقت برای اینکه مشکل جانی برای مردم نداشته باشد قرار شد حصار و دالانی بر روی آن بزنند.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه بار دیگری هم در شورا درباره این مساله تذکر داده و شرکت آبفا گزارش غطلی را در پاسخ به تذکر ارائه داده است، گفت: در 1400 نقطه شهر تهران کانال رواناب ها تعارض با تاسیسات شهری دارد و ادارات آب و برق تاسیساتشان را در این محدوده قرار داده اند.

وی ادامه داد: این مساله گلوگاه های سیلابی ایجاد می کند و تذکر داده شده است تا تاسیستات از این محدوده ها خارج شود که به ندرت اصلاح شده است.

آقامیری درباره گودهای رها شده سطح شهر تهران نیز توضیح داد: برای رفع خطر از گودهای رها شده  مصوبه ای که دوره قبل داشته منطم بوده و ما از شهرداری توضیح خواستیم، از مالکین تضمین های خواسته اند اما تعیین تکلیف نشده و گزارش جامعی داده نشده است اما شهرداری فعالیتش را شروع کرده است.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رواناب تهران عضو شورای شهر تهران محمد آقامیری شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سید جلیل حسینی با اشاره به اجرای مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان گفت: در راستای صیانت از نیروی کار و در پیش بودن روز ایمنی و بهداشت کار این مانور اجرا شد.

حسینی، کاهش حوادث ناشی از کار و ارتقای ایمنی با اولویت کارگاه‌های پرخطر را از اهداف این بازرسی‌ها برشمرد.

به گفته وی؛ از ۱۵ هزار و ۷۶۱ کارگاه مشمول قانون کار در استان‌ ۶۵۰ کارگاه پرخطر هستند که شامل رسته‌های معدن، ساختمان، تولید در حوزه صنایع پلاستیکی، لاستیکی، شیمیایی و فلزی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت