Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@11:22:35 GMT

تجلیل از پنج واحد سبز صنعتی و خدماتی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۶۶۸۲

تجلیل از پنج واحد سبز صنعتی و خدماتی خراسان رضوی

پنج واحد سبز صنعتی و خدماتی خراسان رضوی با حضور بر خط معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در مشهد تجلیل شدند.

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی روز یکشنبه دربیست و سومین همایش سراسری مجازی معرفی و تقدیر از واحدهای برگزیده سبز در کشور گفت:واحدهای ایران خودرو خراسان رضوی، شیشه فلوت کاویان و سیمان زاوه در بخش صنعت سبز و بیمارستان رضوی و بیمارستان ۱۷ شهریور در بخش خدمات سبز که دارای اقدامات محیط زیستی شاخصی بودند موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس سیمین این همایش ملی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مهدی اله‌پور افزود: استان خراسان رضوی در بین استانهای برتر مشارکت کننده در این همایش قرار دارد و استانی پر استعداد و پرتوان در حوزه های محیط زیستی و صنعت، خدمات است. وی ادامه داد: در حوزه پایش واحدهای صنعتی کشور، استان خراسان رضوی دارای رتبه دوم و دارای بیشترین واحد صنعتی در کشور است که این امر مرهون تلاش همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و مدیران واحدهای صنعتی، تولیدی در امر خود اظهاری و همچنین حساسیت آنها به موضوع حفاظت از محیط زیست است. مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز در این مراسم  گفت: امسال  ۳۰۴ واحد در این همایش ثبت نام کردند که ۲۳۳ واحد در حوزه صنعت، هشت واحد در حوزه معدن و ۶۳ واحد در حوزه خدمات فعالیت داشتند. گفتنی است این برنامه با هدف ایجاد نگرش در حوزه حفاظت محیط زیست و ایجاد بستر مناسب رقابت در بازار های بین المللی برگزار می‌شود. خراسان رضوی دارای بیش از ۶ هزار واحد صنعتی است. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محیط زیست ایران خودرو بیمارستان رضوی حفاظت محیط زیست خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر

همزمان با هفته زمین پاک طرح پاکسازی محیط زیست توسط نوگلان کودکستان هانیه در شهرستان زاوه استان خراسان رضوی اجرا شد و همینطور به مناسبت هفته سلامت با صبحانه سالم از آنها پذیرایی شد.

ویژه برنامه‌های گوناگونی مانند پیاده روی، مسابقه نقاشی و نقاشی روی پارچه برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر این مراسم را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر