Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل زندان های استان تهران در بازدید از ندامتگاه قزلحصار گفت: ارتقای فعالیت های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان های استان تهران است و در این زمینه تمام امکانات بسیج خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل زندان‌های استان تهران، سید حشمت الله حیات الغیب مدیر کل زندان های استان تهران که به منظور بررسی وضعیت مددجویان و بازدید از واحدهای مختلف در ندامتگاه قزلحصار حضور یافته بود گفت: به زودی با محوریت برنامه اصلی سازمان زندان ها که اصلاح و تربیت افراد بزهکار و مهیا نمودن بستری جهت بازگشت سازنده آنان به اجتماع می باشد، شاهد تحولات اساسی جدید در تمام مراکز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ارتقای فعالیت های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان های استان تهران است و اجرای این امر تنها با صرف هزینه، وقت و استفاده از ابزار و دانش متخصصان، اقدامات تربیتی محقق خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت تلاش جهادگونه در زندان ها و رسیدن به اهداف متعالی سازمانی تصریح کرد: کارکنان زندان های استان تهران علیرغم دوران سخت مبارزه با بیماری کرونا، ایثارگرانه حافظ سلامتی مددجویان و همچنین تامین کننده نظم و آرامش در جامعه هستند.
مدیر کل زندان های استان تهران همچنین ضمن اشاره به تاثیر باورهای دینی و عقیدتی در رشد فکری و اخلاقی زندانیان اظهار داشت: ایجاد محیط شاداب و زیباسازی اماکن موجب ارتقای انگیزه تربیتی و خودسازی در زندانیان می شود که بر اساس آن مسیر بازگشت سالم به جامعه روشن تر می گردد.
حیات الغیب در ادامه از تلاش های شبانه روزی مدیر ندامتگاه قزلحصار و مجموعه کارکنان آن مرکز تشکر کرد و افزود: روند بازسازی در این مرکز باید سرعت بیشتری به خود بگیرد و تا پایان سال بخش عمده ای از اندرزگاه ها و فضاهای عمومی بهسازی و زیباسازی خواهد شد.
در ادامه بازدید مدیرکل به همراه اسماعیل جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران از پروژه های در حال تکمیل مجتمع سالن های ملاقات و انتظار مراجعین، غذاخوری و آمفی تئاتر واحد فرهنگی بازدید نموده، ضمن دیدار با مددجویان اندرزگاه های مختلف و سربازان وظیفه با آنان گفتگو و دستوراتی در خصوص رفع مشکلاتشان صادر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرکل زندان های استان تهران کل زندان های استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد

ایسنا/هرمزگان رئیس سازمان زندان‌ها در سفر به استان هرمزگان از زندان میناب بازدید کرد.

محمدی رییس سازمان زندان‌ها، امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جریان برنامه‌های سفر به استان هرمزگان، پس از حضور در بشاگرد و پیگیری امور قضایی این شهرستان، از زندان شهرستان میناب نیز بازدید به عمل آورد. 

محمدی همچنین به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در نشست مسئولین قضایی و اجرایی این شهرستان که در محل زندان به انجام رسید نیز حضور یافت. در این جلسه رئیس دادگستری و فرماندار میناب گزارشی از موضوعات و مشکلات این شهرستان ارائه دادند.

حضور در محل اسکان زندانیان، دیدار با پرسنل و همچنین رصد اقدامات تحولی در بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب دنبال شد.

همچنین قرار است برنامه‌های دیگری با محوریت اقدامات قضایی بویژه در حوزه زندان بانی با حضور این مقام قضایی در بندرعباس پیگیری شود.

گفتنی است، حضور رئیس سازمان زندان‌ها در شهرستان‌های بشاگرد و میناب در راستای برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد