Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک فقیر، نائب رئیس فدراسیون اسکواش استان اردبیل در مجمع سالیانه هیات اسکواش استان اردبیل توجه به توسعه اسکواش در بخش روستایی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، مجمع سالیانه هیات اسکواش استان اردبیل با حضور بابک فقیر نائب رئیس فدراسیون، محمدرضا برادران معاون ورزش اداره کل و اعضای مجمع استان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ساجدی رئیس هیات اسکواش استان اردبیل در این مجمع با ارائه گزارش عملکرد هیات گفت: هیات اسکواش استان اردبیل تفاهم نامه ای با معاونت تربیت بدنی آموزش وپروش استعداد یابی را درمدارس شروع کرد که با مشکل نداشتن کورت مناسب و شروع ویروس کرونا نتوانستیم به صورتی که هدفگذاری شده بود به هدفمان برسیم و امیدداریم با شروع فصل جدید بار دیگر این موضوع را بصورت ویژه جامعه عمل بپوشانیم.

رئیس هیات اسکواش استان اردبیل افزود: با عنایت اداره کل ورزش وجوانان دوکورت مناسب برای توسعه و پیشرفت ورزشکاران این رشته درسالن ورزشی کوثر احداث شد و به دنبال توسعه در شهرستاها هم خواهیم بود.

ساجدی درادامه از اهم اقدامات و عملکرد این هیات تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در مناسبت های مختلف، حضور مربیان و داوران استان اردبیل در دوره های مختلف، برگزاری اردوهای یک روزه ، حضور در المپیاد استعدادهای برتر، حضور ورزشکاران استان اردبیل در مسابقات جام بزرگان کشور، انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های متولی در راستای توسعه و گسترش اسکواش از دیگر برنامه های هیات بود.

بابک فقیر نائب رئیس فدراسیون هم با اعلام اینکه رتبه هیات اسکواش استان اردبیل از 25 به رتبه 18 کشوری رسیده گفت: استان اردبیل از استانهای مستعد کشور در حوزه ورزش قهرمانی می باشد و ورزشکاران بنامی را به عرصه های ملی معرفی کرده است و امیدواریم که در این رته هم بتوانیم شاهد حضور قهرمانان در میادین مختلف باشیم.

او با اشاره به توجه خاص اداره کل ورزش وجوانان، این رشته ورزشی دارای دو کورت مناسب ورزشی شده است که همین امر می تواند پیشرفت این رشته را در استان اردبیل مهیا کند و در کنار این برگزاری دوره های آموزشی، استعداد یابی و مدیریت منابع انسانی، حضور در مسابقات منطقه ای و کشوری و برگزاری اردوهای یک روزه برای ورزشکاران می تواند راه توسعه و پیشرفت هیات استان باشد.

نائب رئیس فدراسیون اسکواش با اشاره به اینکه بیش از 10 هزار ورزشکاردر این رشته فعالیت دارند اضافه کرد: چشم انداز فدراسیون این هست که این تعداد ورزشکاران را تا مرز 20 هزار نفر برساند و این محقق نخواهد شد مگربا فعالیت هیاتهای ورزشی در استانها.

فقیر تصیح کرد: یکی از اهدف فدراسیون که وزارت ورزش و جوانان هم به دنبال این موضع هست توسعه اسکواش در بخش روستاها می باشد که در تلاش هستیم در کنار خانه های ورزش روستایی این موضوع را هم پیگیری بکنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان اردبیل فقیر معاون اسکواش ویروس جامعه اداره کل ورزش توسعه و پیشرفت رئیس فدراسیون وزارت ورزش و جوانان اردبیل هیات اسکواش استان اردبیل نائب رئیس فدراسیون استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد

به گزارش قدس از خلیل آباد، محمد رضا خوشنویس ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر در جمع کارگران نمونه بخش‌های خصوصی شهرستان که با حضور رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: زحمات دست‌های پر مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد اموارات جامعه پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه کارگران سربازان جبهه اقتصادی هستند افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان با تمام وجود در خدمت کارگران هستم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم داشت.

خوشنویس با تاکید بر اینکه کارفرمایان بیمه کارگران را جدی بگیرند گفت: افزایش سطح آموزش کارگران در هر سطوحی مورد توجه کارفرمایان باشد و سعی کنند توانمندی و سطح آگاهی در مجموعه خود را بالا ببرند.

وی نیز در خصوص بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: موضوع بیمه کارگران ساختمانی در دست شهرستان نیست اما با انجام مکاتبه با مدیران استان موضوع را پیگیری می‌کنم.

فرماندار خلیل آباد با بیان ایبنکه در حال حاضر ۲۵۰ نفر بیمه کارگران ساختمانی در شهرستان هستند افزود: برای افراد باقیمانده که ۱۵۰ نفر هستند، موضوع بیمه کارگران ساختمانی این افراد دنبال می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های شهرستان را تشکیل هیات‌های اندیشه ورز نام برد و گفت: در هیات‌های اندیشه ورز افراد مختلف و اقشار مختلف از جمله در حوزه جوانان، بانوان و ایثارگران تشکیل خواهد شد که از عضویت یک نفر کارگر در این هیات استقبال خواهیم کرد.

وی منویات رهبری را با توجه به شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: همه می‌توانیم در کنار هم بر مشکلات فایق آییم.

همچنین در ابتدای این جلسه حمید رضا صدیقی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد در گزارشی به فعالیت‌های حوزه کار و کارگری پرداخت و گفت: شهرستان خلیل آباد با داشتن ۱۴ تشکل کارگری و یک انجمن صنفی و نیز کانون بازنشستگان کشوری دارای ۲ هزار ۷۵۰ کارگاه است که در کارگاه‌ها بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده هستند.

در ادامه از۲۰ کارگر واحدهای این شهرستان که به عنوان کارگران نمونه معرفی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: حسین نوری

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد