Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:22:14 GMT

دستگیری عامل چاقوکشی در گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۷۲۱۰

دستگیری عامل چاقوکشی در گنبدکاووس

سرهنگ محمود علی فر گفت: بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد چاقوکشی در یکی از محلات شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد یکی از شهروندان بوسیله سلاح سرد مجروح که از طریق عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمود علی فر گفت: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران کلانتری ۱۲ پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق پلیس متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن