Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید صولت مرتضوی گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نهایی بیمارستان طالقانی آبادان اختصاص داده شد و منابع مالی لازم آن نیز تامین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید طالقانی آبادان اظهار کرد: بعد از سفر هیات دولت به خوزستان منابع مالی لازم برای تکمیل بسیاری از طرح ها و زیرساخت‌های این استان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نهایی بیمارستان طالقانی آبادان، روند پیشرفت ساخت این بیمارستان را حدود ۱۰۰ درصد اعلام کرد و افزود: منابع مالی لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان طالقانی تامین شده است. معاون اجرای رییس جمهور گفت: کار نصب تجهیزات درمانی و پزشکی این بیمارستان به زودی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود ضمن اینکه نصب دستگاه اکسیژن ساز و تجهیزات فاضلاب بیمارستان طالقانی در حال انجام است. مرتضوی در ادامه با اشاره به فراهم شدن زیر ساخت لازم برای ایجاد گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر، بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان ۷۰ تختخوابی خرمشهر و ۲۴۰ تختخوابی طالقانی آبادان مراجعه مردم برای درمان به مرکز استان کم خواهد شد. وی عنوان کرد: همچنین ۳۰۰ تخت تا ۶ ماه آینده به ظرفیت تخت های بیمارستانی شهرستان های آبادان و خرمشهر افزوده خواهد شد. معاون اجرایی رئیس جمهور برای بازدید از طرح های عمرانی و درمانی شهرستان های آبادان و خرمشهر به این منطقه سفر کرده است.   انتهای پیام/  
 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان طالقانی طالقانی آبادان برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • بارش باران در اروند
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت