Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس برای حفظ فاصله امتیازی اش با استقلال باید نفت آبادان را شکست دهد

یحیی گل محمدی هیچ چاره ای ندارد جز این که موفق به شکست تیم علیرضا منصوریان شود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس بعد از پیروزی قاطع و بازی درخشانی که مقابل مس رفسنجان ارائه داد، امروز باید در یک دیدار خارج از خانه مقابل نفت آبادان منصوریان بازی کند، تیمی که با وجود همه فراز و نشیب‌هایش در این فصل همچنان در رتبه نسبتا خوب هفتم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی پوشان طی 5 بازی خود در نیم فصل دوم بعد از دو برد متوالی مقابل ذوب‌آهن و تراکتور، مقابل فجرسپاسی و نساجی دو مساوی کسب کردند اما هفته قبل مقابل گل‌گهر شکست خوردند.

نفت آبادان در حالی امروز مقابل پرسپولیس صف آرایی می کند که طالب ریکانی بهترین بازیکن و کاپیتان خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته و حسین بغلانی و محمد اهل‌شاخه هم مصدوم هستند و نمی‌توانند مقابل پرسپولیس بازی کنند. 

در سوی دیگر میدان پرسپولیس اگرچه وضعیت سخت تری داشته و بازیکنان بیشتری را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد اما نیمکت پر یحیی باعث شده او دغدغه ای بابت حضور بازیکنان آماده در ترکیب اصلی و تعویض هایش نداشته باشد.

به هرحال پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی باید بازی هایش را از اینجای فصل که یک سوم پایانی مسابقات محسوب می شود با کسب حداکثر امتیاز به پایان برساند. به تمام این ها اضافه کنید پرسپولیس یحیی یک بازی فینال گونه مقابل استقلال را پیش رو دارد که بی شک می تواند سرنوشت قهرمانی لیگ 21 را مشخص کند.

با توجه به تمام این پیش فرض ها پرسپولیس امروز نیز با همان آرایش 1-3-2-4 مقابل نفت آبادان به میدان می رود و خلاف تمام پیش فرض ها یحیی در آبادان تصمیم گرفته تیمش را با دو هافبک دفاعی راهی میدان کند. از این رو قرار است محمد شریفی به جای میلاد سرلک مصدوم کنار کمال کامیابی نیا راهی میدان شود و رضا اسدی احتمالا باز هم به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم بازی می کند.

اخبار داغ 

گل دیدنی امید ابراهیمی به الریان در جام امیر قطر (الریان - الوکره) سلفی سردار آزمون پس از اولین بازی در صفحه اینستاگرام بایرلورکوزن مائوریتزیو ساری: کریستیانو رونالدو بازی در پست مهاجم نوک را ایده ای مزخرف می دانست آمار لیونل مسی در فصل جاری لیگ1 فرانسه؛ 78 شوت و ثبت تنها 2 گل 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد