Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی روز شنبه درپیامی به همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» در قم،آورده است: اصولا هر حرکت ارزشمند که در عالم به وقوع می‌پیوندد دارای یک انگیزه و یک الگوی ارزنده است، در این میان حرکت‌های انقلابی و جهادی به این موضوع دقت نظر بیشتری دارند و عمدتا دنبال اینکه حتما به پیروزی ظاهری دست پیدا کنند نیستند؛ بلکه در پی اثرگذاری آن و گرفتن نتیجه مطلوب به نفع دین می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دراین پیام افزوده‌است: در فرهنگ ما نیز بیش از دیگران به این اصل خدامحوی توجه می‌شود و در تعلیمات آسمانی ما این گونه آموخته شده که نتیجه کار با مومنان و صالحان است.

آیت الله نوری همدانی ادامه داده‌است: بر این اساس وظایف نیز برای ما معین شده‌ و مهمترین آن موضوع جهاد و مقاومت است انسان منتظر در این موضوع بسیار اثرگذار می‌شود نمونه بارز آن شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی بود.

وی دربخش دیگری از این پیام آورده‌است:‌ سردار سلیمانی را حقیقتا یک الگو ارزنده و به عنوان یک انسان منتظر می‌توان معرفی نمود، شخصیتی که با تمام وجود توانست فرهنگ اسلام و شیعه را درخود پرورش دهد، میدان جهاد در راه خدا و دفاع از مظلوم بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی و مبارزه با استکبار و ظالمان و ستمگران را زمینه‌ساز ظهور می‌دانست و به معنای واقعی کلمه سخن امام راحل را درک کرده بود که این انقلاب زمینه ساز ظهور است.

وی بیان داشته است: او توانسته بود فرهنگ اهل بیت(ع) را منتشر کند و شخصیت ممتاز او ثابت کرد چراغ راه سعادت بشر ولایت و درک موقعیت امام جامعه است، بنابراین توصیه من به همه عزیزان این است که همه باید برای زمینه سازی ظهور مصلح کل تلاش کنیم و امروز تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار همان زمینه‌سازی برای ظهور است.

این مرجع تقلید دراین پیام یادآور شده‌است: باید این موضوع را بدانیم و معتقد باشیم انقلاب اسلامی که با همین تفکر یعنی مقاومت و زمینه سازی ظهور شکل گرفته‌است باید حفظ و حراست شود و راه و آرمان امام راحل محفوظ بماند و راه و رسم شهیدان بویژه حاج‌قاسم‌سلیمانی ادامه پیدا کند به امید روزی که همه ما توفیق خدمت در رکاب امام زمان(عج) را داشته باشیم.

همایش مکتب ملی«شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» که امروز با سخنرانی شخصیت‌های حوزوی و مسئولان کشوری در قم آغاز شده ، فردا نیز ادامه دارد.

برچسب‌ها قم آیت الله العظمی نوری همدانی مقاومت قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم آیت الله العظمی نوری همدانی مقاومت قم آیت الله العظمی نوری همدانی مقاومت قاسم سلیمانی زمینه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود

دریافت 79 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری در آئین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی افزوده می‌شود و به سمت قله در حرکت هستیم.

کد خبر 6095642

دیگر خبرها

  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی