Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، درمانگاه امام سجاد(ع) سپاه را یک ظرفیت برای این استان دانست و بیان کرد: در طول ایام کرونا ۴۰ هزار بیمار در این درمانگاه تحت درمان قرار گرفته و این روند ادامه‌دار است.

به مناسبت روز پاسدار درمانگاه پزشک متخصص و دندانپزشکی امام سجاد(ع) سپاه قدس استان گیلان با حضور فرمانده سپاه قدس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و رئیس سازمان بسیچ سازندگی گیلان و جمعی دیگر از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه پاسداران یکی از اقشار زحمتکش در جامعه هستند، اظهار کرد: در اوایل تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۴۰ هزار پاسدار وارد سپاه شده و تاکنون ۴۰ هزار پاسدار هم با خون پاک خود باعث سربلندی جمهوری اسلامی شدند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات جامعه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ماموریت سپاه تحمل فشار دشمن و حل مشکلات جامعه است و در این راه از هیج تلاشی دریغ نمی‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، درمانگاه امام سجاد(ع) سپاه را یک ظرفیت برای این استان دانست و بیان کرد: در طول ایام کرونا ۴۰ هزار بیمار در این درمانگاه تحت درمان قرار گرفته و این روند ادامه‌دار است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به احداث درمانگاه‌هایی همچون امام سجاد(ع) در شهرستان‌های گیلان گفت: مردم از لحاظ مالی با مشکل مواجه هستند لذا باید ۱۰ درمانگاه به مانند امام سجاد(ع) در گیلان احداث شود.

عبدالله پور با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار نفر از مردم گیلان فاقد هرگونه بیمه درمانی هستند، تصریح کرد: از شهردار رشت درخواست دارم در هر منطقه از رشت به ویژه مناطق حاشیه نشین یک درمانگاه به مانند درمانگاه امام سجاد(ع) احداث کند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز، با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: بزرگترین درس نهضت عاشورا و قیام ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت به مردم در تمامی حوزه‌ها است؛ به طوری که یکی از مورخان مسیحی می‌گوید اگر یک امام حسین(ع) در دین مسیحی وجود داشت تمام دنیا را مسیحی می‌کردیم.

وی خدمت به مردم را بزرگترین نعمت پروردگار به بندگان خاص خود دانست و گفت: بعد از توحید هیچ عبادتی به مانند خدمت به خلق ارزشمند نیست و لذا باید به آن توجه شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به ارائه خدمات درمانی مناسب به مردم در درمانگاه امام سجاد(ع) بیان کرد: درمانگاه امام سجاد(ع) به محل خدمت و آرامش مردم تبدیل شده و بیماران در این شرایط سخت اقتصادی با حضور در این درمانگاه بهترین خدمات درمانی را دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد آرامش در بین بیماران افزود: مردم به سپاه پاسداران و درمانگاه امام سجاد(ع) پناه آوردند؛ به این منظور پزشکان درمانگاه امام سجاد(ع) باید این فرصت یعنی فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمارند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مسئولان باید به افزایش خدمات درمانی در حوزه‌های مختلف توجه کنند، تصریح کرد: گیلان در حوزه خدمات درمانی در کشور بسیار ضعیف بوده و بیماران بعضا در درمان بیماری خود با مشکل مواجه می‌شوند لذا وجود درمانگاهی به مانند درمانگاه امام سجاد(ع) می‌تواند کمک شایانی به مردم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران درمانگاه امام سجاد ع فرمانده سپاه قدس سپاه قدس گیلان خدمات درمانی ۴۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، اسحاق معبود مژدهی عصر سه‌شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه کرامت در گیلان در رشت اظهار کرد: این سه کاروان از روز ۲۲ اردیبهشت وارد گیلان می‌شوند و تا یکم خرداد در این استان حضور می‌یابند.

وی افزود: این خادمان در طول مدت حضور خود در هر ۱۷ شهرستان و در مجموع در ۸۰۰ نقطه گیلان حاضر خواهند شد که یکی از کاروان‌ها در مناطق محروم و سخت‌گذر استان حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، حضور در گلزار شهدا، دیدار با برخی از خانواده‌های شهدا، دیدار با بیماران و سرکشی از زندانیان و همچنین حضور در مدارس گیلان و نواختن زنگ دهه کرامت از مهمترین برنامه های کاروان های خادم حضرت امام رضا (ع) در این استان است.

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان بیان کرد: همچنین آیین استقبال از خادمان حضرت امام رضا(ع ) عصر پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت انجام می‌شود که این استقبال در میدان صیقلان رشت آغاز و سپس به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه اخری(س) خواهر گرامی حضرت امام رضا(ع) انجام می‌شود.

معبودمژدهی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه ویژه دیگر این دهه, جشن بزرگ میلاد حضرت امام رضا(ع) است که ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب رشت برپا می شود که سال گذشته حدود ۲۰ هزار نفر در این مراسم حضور یافته بودند.

وی در خاتمه گفت: جشن زیر سایه خورشید, ویژه دهه کرامت, مردمی است و هیچ بودجه دولتی دریافت نمی کنیم البته برخی از نهادها همچون شهرداری به این مراسم ها کمک می کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه