Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به جهت تکمیل نهایی بیمارستان طالقانی آبادان خبرداد و گفت:منابع مالی لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان طالقانی تامین شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید صولت مرتضوی امروز در بازدید از بیمارستان جدید طالقانی آبادان با اشاره به تزریق منابع مالی به خوزستان پس از سفر هیئت دولت به این استان اظهار داشت: پس از سفر هیات دولت به خوزستان منابع مالی لازم برای تکمیل تعداد زیادی از طرح‌ها و  زیرساخت‌های استان تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی رییس جمهور در خصوص تخصیص 500 میلیارد ریال اعتبار به جهت تکمیل نهایی بیمارستان طالقانی آبادان عنوان داشت: روند پیشرفت ساخت این بیمارستان صددرصد است، منابع مالی لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان طالقانی تامین شده است.

وی افزود: فعالیت‌های لازم جهت نصب تجهیزات درمانی و پزشکی این بیمارستان در آینده نزدیک توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می‌شود.

افتتاح 233 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خوزستان‌/ 1250 خانوار توانمندسازی شدنداستاندار خوزستان: ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی در تولید برق فعال شودعمده سدهای برق آبی در استان خوزستان وجود دارد

مرتضوی ادامه داد: نصب دستگاه اکسیژن ساز و تجهیزات فاضلاب بیمارستان طالقانی در حال انجام است.

وی در پایان با تأکید بر فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت ایجاد گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر گفت: با بهره‌برداری از بیمارستان 70 تختخوابی خرمشهر و بیمارستان 240 تختخوابی طالقانی آبادان مراجعه مردم برای درمان به مرکز استان کم خواهد شد.

به گزارش تسنیم، بازدید از بیمارستان در حال ساخت قلب خرمشهر و بیمارستان جدیدالاحداث آیت‌اله طالقانی آبادان، تصفیه خانه فاضلاب آبادان و فاز 2 پالایشگاه این شهر از برنامه‌های سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به منطقه آزاد اروند است.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان طالقانی طالقانی آبادان منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کتابخانه مرکزی، گفت : این پروژه مهمترین و بزرگترین بنای فرهنگی استان است و در صورت راه‌اندازی می‌تواند محل مناسبی برای انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری استان باشد.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری استان‌ها صاحب کتابخانه مرکزی هستند و در غرب کشور تنها استانی که کتابخانه مرکزی ندارد، کرمانشاه است.

بهرامی با اشاره به شروع این پروژه در سال ۱۳۸۶ گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در پنج طبقه و با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در دست احداث است.

وی به پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه اشاره و تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری این پروژه بعد از ۱۷ سال به این میزان پیشرفت رسیده است.

بهرامی اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه شده تا به پیشرفت ۶۳ درصدی برسد، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را تکمیل کنیم با توجه به افزایش قیمت‌ها به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تصویب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای این پروژه در سفر دور اول رییس جمهور به استان، گفت: در این سفر مقرر شد از این میزان اعتبار، ۲۰ میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه و بودجه و ۱۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات نفت تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از این میزان اعتبار ۵.۶ میلیارد تومان آن در سال ۱۴۰۱ و ۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته تخصیص شد که صرف تکمیل پروژه شده و اکنون برای ادامه کار به تامین اعتبار جدید نیاز داریم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر