Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان ظهر امروز یکشنبه همراه با معاون اجرایی رئیس جمهور از پالایشگاه آبادان بازدید و اظهار کرد: بر اساس مصوبات سفر رئیس جمهور باید دو بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان و مرکز فوق تخصصی قلب خرمشهر مورد بازدید قرار می‌گرفتند.

استاندار خوزستان افزود: امید است تا دو ماه آینده بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان به بهره‌برداری برسد و تا تیرماه سال آینده نیز مرکز فوق تخصصی قلب خرمشهر فعال شود؛ زیرا بهره‌برداری از این دو مرکز در تأمین نیاز درمانی استان خوزستان و همچنین توریسم سلامت بسیار تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید از شبکه فاضلاب و تأسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب این دو شهر خبر داد: روند کار در این پروژه‌ها سرعت گرفته و ۷۶ درصد از تأسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان ایجاد شده و در چند ماه آینده به اتمام می‌رسد.

استاندار خوزستان گفت: بحث‌های مرتبط با تأمین آب شرب این دو شهر از تأسیسات آب غدیر مطرح است که باید تا قبل از تابستان بهره‌برداری برسد؛ فاز اضطراری این طرح به صورت هشت ماهه تنظیم شده که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: توسعه فاز دوم پالایشگاه آبادان نیز مصوب شده و در حال اجراست و بازدیدهای امروز نیز در راستای تسریع کار است.

خلیلیان در خصوص قوانین کار مناطق آزاد و پالایشگاه آبادان و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این مراکز تاکید کرد: قوانین کشوری شامل همه سزمین‌های مادری می‌شود و هیچکس نمی‌تواند این قوانین را نادیده بگیرد؛ بنابراین مناطق آزاد نیز مشمول و مجبور به اجرای این قوانین هستند و باید از این قوانین تبعیت کنند در غیر این صورت با برخورد قانونی مواجه می‌شوند.

کد خبر 5440233

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان طبقه بندی مشاغل منطقه آزاد اروند بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه گردشگری شیوع کرونا گرد و غبار مشهد جهاد تبیین ایلام خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین