Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد. آرای صادره به شرح زیر است:

* درپی شکایت حسین دوستدار از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 627 و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 35 میلیون و 471 هزار و 935 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 122 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت علی میکائیلی از باشگاه فردوس قم، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 360 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 50 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علیرضا ربیع زاده از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 600 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت باشگاه استقلال  از محمدجواد کیا و باشگاه شهرخودرو، کمیته وضعیت دعوی باشگاه استقلال تهران علیه محمد جواد کیا مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام کرد. همچنین دعوی باشگاه استقلال علیه باشگاه شهرخودرو مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت را نیز مردود اعلام کرد.

* با توجه به شکایت علیرضا محمودی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 293 میلیون و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 28 میلیون و 190 هزار و 735 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 116 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت میلاد بحرانی پور از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 380 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت عباس یحیی بیگی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 247 میلیون و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 27 میلیون و 187 هزار و 935 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 152 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت محمد غلامی از باشگاه سپیدرود ردشت در خصوص دعوی خواهان به میزان یک میلیارد ریال، کمیته وضعیت قرار رد دعوی را صادر کرد.

*در پی شکایت پوریا غلامی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 35 میلیون و 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 22 میلیون و 566 هزار و 335 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 154 میلیون و 847 هزار ریال قرار رد صارد کرد.

*با توجه به شکایت پویا عزیزپور از باشگاه شهرداری بندرعباس کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 800 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته وضعیت استقلال شهرخودرو ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد 153 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ توجه به شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲

امتداد - مدیر شعب خراسان رضوی از انعقاد قرارداد ساخت ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان و رشد ۴۴ درصدی مبلغ کل تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن است که با مبلغ قریب به ۵۲ هزار میلیارد ریال بیش از ۵۱ درصد از کل تسهیلات پرداختی را تشکیل می‌دهد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه با تامین اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد شده و تاکنون مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به حساب متقاضیان این طرح واریز شده است.

تقوی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه نهضت ملی استان خراسان رضوی شامل ۱۳ هزار و ۲۳۳ واحد حمایتی، یک هزار و ۲۷۶ واحد خود مالک و یک هزار و ۳۵۸ واحد روستایی است.

وی در پایان گفت: این مدیریت با همراهی و هم‌افزایی کارکنان پرتلاش استان از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف دولت محترم و خانه‌دار کردن آحاد مختلف جامعه اقدام کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد