Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

* درپی شکایت حسین دوستدار از باشگاه خوشه طلایی، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۶۲۷ و ۱۵۳ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۵ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۹۳۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۲۲ میلیون و ۸۴۷ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت علی میکائیلی از باشگاه فردوس قم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ چهار  میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علیرضا ربیع‌زاده از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت باشگاه استقلال تهران از محمد جواد کیا و باشگاه شهرخودرو، کمیته وضعیت دعوی باشگاه استقلال تهران علیه محمد جواد کیا مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام کرد. همچنین دعوی باشگاه استقلال علیه باشگاه شهرخودرو مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت را نیز مردود اعلام کرد.

* با توجه به شکایت علیرضا محمودی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون و ۱۵۳ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۸ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۷۳۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۱۶ میلیون و ۸۴۷ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت میلاد بحرانی‌پور از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳۸۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت عباس یحیی بیگی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۱۵۳ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۷ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۹۳۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۵۲ میلیون و ۸۴۷ هزار ریال قرار رد صارد کرد.

*در پرونده شکایت محمد غلامی از باشگاه سپیدرود ردشت در خصوص دعوی خواهان به میزان یک میلیارد ریال، کمیته وضعیت قرار رد دعوی را صادر کرد.

*در پی شکایت پوریا غلامی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۵ میلیون و ۱۵۳ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۳۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۵۴ میلیون و ۸۴۷ هزار ریال قرار رد صارد کرد.

*با توجه به شکایت پویا عزیزپور از باشگاه شهرداری بندرعباس کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۸۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها باشگاه استقلال کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شهر خودرو مشهد باشگاه استقلال کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شهر خودرو مشهد ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد باشگاه خوشه طلایی فدراسیون فوتبال توجه به شکایت باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرام رئیسی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: از جمله خدمات امداد ویژه این قشر می‌توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی، مشاوره تحصیلی و دوره‌های آموزش تست‌زنی و آمادگی برای کنکور ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر حامی معلم، حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، ابراز کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم، یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

کد خبر 749443

دیگر خبرها

  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد