Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اسبق انگلیس اذعان کرده است که تصمیمش درخصوص حمله به عراق و افغانستان "ممکن است اشتباه بوده باشد"، اما از طرفی اصرار می‌ورزد که این اقدام در آن زمان "کار درستی" بود.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، تونی بلر، نخست وزیر اسبق انگلیس در گفت‌وگویی با جاستین ولبی، اسقف اعظم کانتربری به عنوان بخشی از مجموعه مصاحبه‌های اسقف اعظم در بی‌بی‌سی رادیو۴ از تصمیم خود در خصوص مداخله در خاورمیانه به همراه جورج دبلیو بوش، رئیس جمهوری پیشین آمریکا دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونی بلر ۶۸ ساله عنوان داشت: اغلب مردم می‌گویند که بر سر مسئله عراق و افغانستان تصمیم اشتباهی گرفتم، اما شما باید کاری را انجام دهید که فکر می‌کنید، درست است. اینکه آیا شما درست تصمیم گرفته‌اید یا خیر، موضوع و مسئله دیگری است. در چنین تصمیم‌های بزرگی، شما نمی‌دانید که اجزای مختلف عوامل چیست و باید تا انتها غریزه خود را دنبال کنید.

وی افزود، گرچه تصمیمش ممکن است "اشتباه" بوده باشد، اما مجبور بوده کاری را انجام دهد که فکر می‌کرده "درست" است.

چندی پیش، اعطای نشانه شوالیه به تونی بلر، نخست وزیر اسبق انگلیس که به جنگ‌افروزی در عراق معروف است، باعث خشم فعالان حقوق بشری انگلیس و عراق شد و تعداد امضاکنندگان طومار درخواست برای لغو مقام شوالیه تونی بلر در انگلیس از یک میلیون نفر گذشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تونی بلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است

یک کارشناس صهیونیست با اشاره به نقش میانجیگری قطر در نبرد طوفان الاقصی، قطر را کشور دشمن قلمداد کرد

سرویس جهان مشرق - یوسی تاتیکا، کارشناس صهیونیست در رابطه با کشور قطر در وب سایت معاریو نوشت:

اشتباه کردیم، اشتباه تلخی مرتکب شدیم که قبول کردیم قطر را به عنوان میانجی در توافق تبادل اسرا بپذیریم. کشوری که با همه، علیه همه کار می کند و واقعاً انگیزه یا توانایی اعمال اهرم های واقعی فشار بر سازمان تروریستی در نوار را ندارد. از این نظر، ما می توانستیم به مصر وزن و قدرت بیشتری بدهیم.

بیانیه ظالمانه عصاء بن احمد النصر ، یکی از مقامات ارشد شورای قانونگذاری قطر، مبنی بر اینکه ۷ اکتبر تنها آغاز است، گامی در جهت بالابردن جسارت دوحه است که تاکنون عمدتاً از دادن بیانیه های علنی اجتناب کرده است. اگر می‌خواهیم اسرای خود را در خانه ببینیم، باید اجازه ندهیم قطر به عنوان میانجی ادامه دهد.

قطر یک کشور دشمن است، نه یک میانجی: اشتباه تلخی که اسرائیل مرتکب شد

کارهای بد بسیاری وجود دارد که دولت ما انجام می دهد، اما نقاط روشنی نیز وجود دارد. در این مورد میتواند به اسرائیل کاتز اشاره کرد. خیلی ها نمی دانند که اسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه در اقناع کردن آمریکایی ها و اروپایی ها برای تحریم ایران پس از حمله به اسرائیل، سهم بسزایی داشت.

بزرگترین خطر برای دولت دست راستی، تظاهرات کاپلان نیست، بلکه جناح راست سیاسی اسرائیل است، زیرا در حال حاضر این تنها جناحی است که بقای آن را به خطر می اندازد. در این میان، دولت اسرائیل در جا انداختن روایتی از پیروزی در غزه با مشکل مواجه است و شکست در رفح ممکن است آواز قو آن باشد. ( کنایه از آخرین اقدام دولت نتانیاهو قبل از سقوط)

دیگر خبرها

  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری