Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به احتمال افزایش مسافرت‌های نوروزی از آمادگی کامل این فرماندهی برای تأمین امنیت و آرامش جاده‌ها و نقاط گردشگری در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه مراسم جشن دانش‌آموختگی و اعطای درجه به فراگیران مرکز آموزش علمی و تخصصی درجه‌داری شهید بهشتی ناجا، با تبریک میلاد اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار، اظهار کرد: با توجه به دشمنی نظام‌های استکباری علیه ملت ایران، لازم است نیروهای مسلح از جمله نیروهای انتظامی به صورت مداوم آمادگی صددرصدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چنین ایام خجسته‌ای با تدبیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مراسم جشن دانش‌آموختگی و اعطای درجه‌داری به نیروهای جدیدالورود به نام سردار شهید ورکش همزمان با کلیه مراکز آموزشی ناجا، در مرکز شهید بهشتی اصفهان اجرا شد.

به‌کارگیری نیروهای جدید به منظور برقراری امنیت

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تقدیر و تشکر از اساتید، فرماندهان و مربیان این مرکز، ادامه داد: به امید خدا نیروهای جدیدی که امروز موفق به کسب درجه شدند به منظور برقراری تأمین امنیت به ویژه در ایام پایانی سال در کنار سایر نیروهای انتظامی حضور خواهند داشت.

وی تأمین امنیت بازار و خرید عیدانه مردم در ایام پایانی سال را از برنامه‌های مهم پیش‌روی پلیس استان برشمرد و خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای ایام نوروز ۱۴۰۱ از آمادگی کامل برخوردار است و برای برقراری امنیت جاده‌ها، مراکز گردشگری و نقاط دیدنی استان برنامه‌ریزی کرده است تا امنیت و آرامش برای مردم و مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند، فراهم باشد.

کد خبر 559911

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان اصفهان سفرهای نوروزی وضعیت سفرهای نوروزی سفرهای نوروزی 1401 تامین امنیت سفرهای نوروزی وضعیت نوروز 1401 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان