Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین رضوانی ، درباره حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی یا همان ارز موسوم به ترجیحی گفت: مسئله ارز ترجیحی پر چالش‌ترین بحثی بود که ممکن بود در بودجه سال ۱۴۰۱ مطرح شود از همین رو پیش‌بینی می‌شد بحث‌های کارشناسی عمیقی بین مخالفان و موافقان اتفاق بیفتد اما متاسفانه مجلس ظرف چند دقیقه این موضوع را تمامش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عضو کمیسیون تلفیق سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: به اعتقاد من به دلیل اینکه به اندازه کافی درباره این مسئله صحبت نشد، تصمیم مجلس در واقع تصمیم قانونی نیست؛ زیرا باید مصوبه کمیسیون تلفیق دقیقا ملاک عمل قرار می‌گرفت و باتوجه به اهمیت موضوع مخالف و موافق صحبت می‌کردند اما این‌گونه نشد.

بیشتر بخوانید:

تشدید سردرگمی درباره فرجام مهم ترین بخش لایحه بودجه / سخنگوی کمیسیون تلفیق: ارز ترجیحی حذف نشده / میرتاج الدینی : دیروز حذف شده

پاسخ قالیباف به انتقاد نماینده تهران از دو «دروغ» حامیان حذف ارز ترجیحی / کوپن الکترونیکی هم می آید

وی با بیان اینکه اگر به بحث‌های چند روز گذشته مجلس نگاه کنید روی مسائل بسیار کم اهمیت وقت زیادی صرف شده است، خاطرنشان کرد: با این در خصوص یک مسئله بسیار پر اهمیت مانند حذف و یا عدم حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی متاسفانه هیچ گونه وقت لازم اختصاص داده نشد، مخالف و موافق صحبت نکردند و من می‌توانم بگویم بدون بحث‌های لازم، تصمیم نپخته اتخاذ شد.

۲۱۲۱۹

کد خبر 1609905

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حذف ارز ترجیحی مجلس یازدهم کمیسیون تلفیق ارز ترجیحی حذف ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم

یولیان ناگلزمان به صحبت‌های مکس ابرل واکنش نشان داده است

طرفداری | در حالی که یولیان ناگلزمان گزینه اول و اصلی بایرن مونیخ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه بود اما در نهایت تصمیم گرفت تا پایان جام جهانی 2026، قراردادش با تیم ملی آلمان را تمدید کند.

پس از این تصمیم، مکس ابرل عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ اعلام کرد یولیان ناگلزمان هنوز به خاطر نحوه جدایی‌اش از این باشگاه، بسیار ناراحت است و یکی از دلایل رد پیشنهادشان توسط او نیز همین مورد بوده است. به نقل از اسکای، حال ناگلزمان به این صحبت‌های ابرل پاسخ داده و آن را نادرست دانسته است. او گفت:

نه؛ وقتی یک مربی حرفه‌ای شدم، برایم واضح بود که زمانی اخراج خواهم شد. شما باید با این کنار بیایید. البته طبیعی است که افراد ترجیح‌شان چیز دیگری است اما این برای من یک زخم عمیق در بر نداشت. تصمیم به سود فدراسیون فوتبال آلمان بود و رودی فولر حامی مهمی برای من است. او برای من جنگید و مدام با من تماس می‌گرفت. او برای کل کادر فنی مانند یک پدر است.

بیش‌تر بخوانید: مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند

ناگلزمان در ادامه افزود: 

من فقط از بایرن مونیخ و DFB پیشنهاد نداشتیم و چندین باشگاه دیگر هم علاقه‌منتد بود. با این حال همیشه حس خوبی نسبت به تیم ملی داشتم و همیشه یکی از مقاصد مورد علاقه مند بود. با این حال وظیفه من این است تکلیف چیزهای دیگری را مشخص کنیم، انکه چه چیزی برای من، برای خانواده و برای دو سال آینده مناسب است. البته در یک باشگاه درآمد بیش‌تری دارد اما این انگیزه‌ای برای من نیست و اگر بود، به احتمال زیاد زودتر از این‌ها به یک باشگاه رفته بودم. 

ناگلزمان درباره اینکه ممکن است روزی به بایرن بازگردد، گفت: 

شما در فوتبال نمی‌توانید هیچ چیزی را رد کنید.

پس از رد پیشنهاد بایرن توسط ناگلزمان، اکنون رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش تبدیل به گزینه اصلی باواریایی‌ها شده و انتظار می‌رود سرمربی بعدی این باشگاه باشد.  

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق