Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده انتظامی استان مر کزی گفت: در راستای کاهش تلفات جاده‌ای به صورت مقطعی مکان‌های پرتصادف و پرحادثه شناسایی شدند و به سازمان‌های مربوطه از جمله شهرداری‌ها و اداره کل راهداری ابلاغ شده تا آنها را در فرصت زمانی کوتاه برطرف کنند. - اخبار استانها -

سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  اراک، با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در حوزه کاهش تلفات اظهار داشت: برای نوروز سال 1401 از تاریخ 15 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه به صورت ویژه طرح‌هایی با استفاده از همه ظرفیت‌ها از جمله حوزه ترافیک(درون سازمان) و اداره کل راهداری و شهرداری (برون سازمان) و سایر ظرفیت‌های موجود داریم که برنامه‌ریزی شده تا سفر ایمن داشته و از وقوع تلفات جاده‌ای پیشگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته به صورت مقطعی مکان‌های پرتصادف و پرحادثه شناسایی شدند و به سازمان‌های مربوطه از جمله شهرداری‌ها و اداره کل راهداری ابلاغ شده تا در فرصت زمانی کوتاه برطرف کنند و این کار را انجام دهند.

اعلام آمادگی بخش خصوصی برای ایمن‌سازی رایگان نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشوراستاندار قزوین: رفع نقاط حادثه‌خیز اولویت اداره‌کل راهداری باشدنقاط حادثه‌خیز آزاد راه‌های استان لرستان شناسایی و اصلاح شود

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در جلسه‌ای همه شهرداران استان دعوت شدند و موضوعات ایمنی و پیشگیری از وقوع تصادفات برای آنها تشریح شد و در نهایت قرار شد با محوریت کاهش سرعت که علت اصلی تصادفات استان در محورهای درون شهر و برون شهر است، با اقدامات ابتکاری هوشمندانه ورود کنیم تا بتوانیم کارهای بسیار ارزنده‌ای در راستای کاهش تلفات جاده‌ای درون شهر و برون شهر شاهد باشیم.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: استان مرکزی جاده‌های فراخ دارد و آنچه تلفات می‌دهیم در اثر موضوع افزایش سرعت غیرمجاز است بنابراین از همه مردم استان و مسافرانی که از استان عبور می‌کنند درخواست می‌شود که سرعت مجاز را در دستورکار خود قرار دهند تا سفر ایمن داشته باشند و ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا شاهد هیچگونه تلفاتی نباشیم.

انتهای پیام/713/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره کل راهداری کاهش تلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، شهرام مبارکی افزود: سال گذشته بیش از پنج میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۸۸ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جنوب این استان جابجا شد که نسبت به سال قبل از آن هفت درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب استان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

وی گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج را عمده کالاهای حمل شده این مدت در جنوب استان ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

مبارکی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در همه دوران‌ها و بحران‌ها خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

کد خبر 6090497

دیگر خبرها

  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه