Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست صمیمی سرپرست جدید اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی با همکاران ستادی امروز همزمان با خجسته زادروز میلاد حضرت امام حسین(ع) برگزارشد

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دراین نشست پس از تلاوت کلام الله مجید، صلوات خاصه و مداحی کوتاه در روز میلاد توسط برادربزرگ، سیدعلی اکبر هاشمی جواهری به ایراد سخن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدا ضمن تبریک اعیادشعبانیه و ابرازخرسندی ازحضور مجددش در اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی اظهارداشت:کارم را برمبنا 3 سلامت کاری، سلامت اخلاقی و سلامت مالی آغاز می کنم.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی با بیان این که این مجموعه، مجموعه خاصی است که مورد توجه تمامی اقشار ازصداوسیما، جراید، مطبوعات، اغنیا، فقرا، ورزشی، غیرورزشی، و همه وهمه قرار دارد، افزود: بنابراین برماست که ازکیان وآرمان و فضای کارمان حراست کنیم و من میگویم وا زخودم شروع میکنم که همه باید هم بازرس باشیم وهم حراست وکسانی هم که با ماکارمیکنن باید با سلامت کارکنند.

وی ادامه داد: توقع دارم هرچه ازگذشته بود، دیروز بود وگذشت ونمی‌خواهیم گذشته را احیا کنیم والان و آینده و از این به بعد مهم است که بتوانیم درکنار هم سالم وسلامت کار کنیم.

جواهری همچنین درخصوص برگزاری جلسه تودیع و معارفه رسمی گفت: قرار بود جلسه معارفه خوبی برگزار شود و چون معاون وزیر وخود وزیر در سفرکاری بودند و باید حتما این جلسه باحضور آن ها برگزار می‌شد، و از طرفی هم چون آخر سال است و باید کارهای اداری انجام میشد،این بود که جلسه‌ای مختصر دراستانداری برگزارشد.

وی ادامه داد: قرارشده است در اولین فرصت باحضوروزیر، جلسه ای تشکیل بدهیم و از آقای داوری  که بیش از۳۵ سال هست که میشناسمش واز رفقای من است دعوت  کنیم و از زحمات بیش از30 سال ایشان درعرصه ورزش کشورواستان تقدیر وتکریم نماییم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اداره کل ورزش خراسان رضوی سلامت تودیع و معارفه معارفه معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ساعت ۱۴:۳۰ فردا یکشنبه میان دو تیم تیم ملی ایران و تایلند برگزار می شود.

به همین منظور کیومرث هاشمی وزیر وزش امروز شنبه راهی تایلند می شود تا از نزدیک تماشاگر رقابت شاگردان وحید شمسایی در دیدار فینال باشد.

تیم ملی فوتسال با غلبه بر ازبکستان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مجوز حضور در فینال این مسابقات را به دست آورد. این تیم پیش از این و با صعود به مرحله نیمه نهایی صاحب سهمیه جهانی هم شده بود.

کد خبر 6089626

دیگر خبرها

  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران