Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با برتری شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌ها: کوین یامگا ( ۴۵+۵ و ۸۹ - پنالتی) برای استقلال و مرتضی تبریزی (۵۴) برای گل‌گهر

استقلال با این پیروزی پانزدهمین برد این فصل خود را به دست آورد و ۵۱ امتیازی شد تا همچنان صدرنشین بدون باخت لیگ برتر باقی بماند. گل گهر هم با این شکست ۳۲ امتیازی در رده پنجم جدول باقی ماند.

نیمه اول مسابقه بسیار جنجالی شد و گل گهر یک پنالتی را هم از دست داد و مجیدی هم با بازیکنان گل‌گهر در کنار زمین درگیری پیدا کرد. فرهاد و فرزاد مجیدی در این بازی اخراج شدند تا جنجال این دیدار بیش از پیش شود.

رکورد شکست ناپذیری در لیگ برتر در اختیار امیر قلعه‌نویی بود که با پیروزی استقلال مقابل گل گهر امروز فرهاد مجیدی به رکورد سرمربی سابق خود رسید. قلعه‌نویی در لیگ دهم با سپاهان از هفته هشتم تا بیست و هشتم مسابقات شکست نخورد تا ۲۱ هفته بدون شکست را در پرونده کاری خود ثبت کند، امروز هم مجیدی با استقلال به ۲۱ هفته شکست ناپذیری رسید تا با رکورد قلعه‌نویی برابر شود.

 

مهار پنالتی یامگا توسط فروزان و گل اول استقلال به گل گهر توسط یامگا در دقیقه ۴۵+۵

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۴۲: پنالتی از دست رفته برای گل گهر توسط سعید صادقی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۴۴: درگیری فرهاد مجیدی با خانزاده مدافع گل‌گهر که منجر به ایجاد تنش و جنجال میان نیمکت دو تیم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

گل اول گل‌گهر به استقلال توسط مرتضی تبریزی در دقیقه ۵۴

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل دوم استقلال به گل‌گهر توسط یامگا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۹

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

زبیر نیک‌نفس به دلیل مسمومیت غذایی، غایب مسابقه استقلال مقابل گل‌گهر خواهد بود.

ترکیب گل گهر:

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علی اصغر عاشوری، مهدی تیکدری، مرتضی تبریزی، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی و کی‌روش استنلی

بیشتر بخوانید: ۴ عاملی که قهرمانی استقلال را به خطر می‌اندازد

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان کد ویدیو دانلود فیلم اصلی فرهاد مجیدی قلعه نویی لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس

با توجه به نتایج رقم خورده تا امروز در ادواری که تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر حضور داشته این باشگاه هنوز نتوانسته در هیچ یک از رقابت‌های لیگ برتری در تقابل با تیم پرسپولیس برنده زمین مسابقه را ترک کند.

نگاهی به بازی‌های اخیر این دو تیم در لیگ برتر مشخص می‌کند نساجی فقط در ۵ بازی آخرش مقابل استقلال ۱۵ بار دروازه خود را باز شده دیده است. علاوه بر آن، این تیم شمالی پیروزی هنوز نتوانسته طعم شیرین برد مقابل پرسپولیس در لیگ برتر را بچشد.

اما از سوی دیگر ساکت الهامی سرمربی استقلالی تیم نساجی مازندران نیز در تقابل با پرسپولیس یک بار موفق شده در دوران هدایت مس رفسنجان مقابل سرخ های تهرانی این تیم پرطرفدار لیگ برتری را متوقف کند. از این رو شاید بتوان گفت علاوه بر انگیزه‌های زیاد بازیکنان تیم نساجی مازندران برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس ساکت الهامی نیز شخصاً انگیزه‌های زیادی برای کسب موفقیت مقابل شاگردان اوسمار ویرا دارد تا با شکستن طلسم نباختن پرسپولیس مقابل نساجی مازندران خودش را بیش از پیش نزد هواداران نساجی مازندران و البته استقلالی‌ها محبوب کند.

بدون شک آنچه بیش از هر چیز در چنین شرایطی برای تیم استقلال مهم به نظر می‌رسد این است که تیم پرسپولیس در ۵ هفته باقی مانده تا پایان لیگ برتر امتیاز از دست بدهد تا بخت آبی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر شود.

از یاد نبریم که ساکت الهامی در ابتدای فصل جاری لیگ برتر نیز یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم استقلال همراه با محمد ربیعی بود که در نهایت جواد نکونام هدایت تیم استقلال را در دست گرفت.

دیگر خبرها

  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی