Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید تیمش به دنبال عدالت است و اگر خطای منجر به گل دوم سپاهان اشتباه باید، ظلم بزرگی در حق تیمش شده است.

به گزارش برنا؛ علی‌اصغر کلانتری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: من برای همه تیم‌ها احترام قائلم. به سپاهان تبریک می‌گویم اما صادقانه باید بگویم واقعا سپاهان را خوب بسته بودیم و می‌خواستیم در ضدحملات هم موقعیت‌سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربات ایستگاهی و کرنر سپاهانی‌ها خطرناک بود و متاسفانه گل خوردیم. در نیمه دوم همه دیدند بازی رو به جلویی انجام دادیم و سراپا حمله بودیم. سپاهان هم می‌خواست سه امتیاز را حفظ کند و بازی را کنترل کرد.

او ادامه داد: گل دوم سپاهان روی خطایی به ثمر رسید که روی آن اعتراض دارم. اگر درست باشد ظلم بزرگی در حق تیم مظلوم فجر شده است. ما فقط حق و عدالت را می‌خواهیم و امیدوارم عدالت رعایت شود. ما بازی را باختیم اما در کل مستحق شکست نبودیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی سپاهان فجرسپاسی ضربات ایستگاهی علی اصغر کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با آلومینیوم بازی همیشگی خود را انجام نداده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!