Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:43:44 GMT

مقابل سپاهان مستحق شکست با این نتیجه نبودیم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۱۷۹۰

مقابل سپاهان مستحق شکست با این نتیجه نبودیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان، ضمن عرض تبریک به طلایی‌پوشان بابت کسب سه امتیاز این دیدار اضافه کرد: در دیدار امروز سه موقعیت بسیار مناسب داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد و در مجموع مستحق واگذاری امتیاز آن هم با این نتیجه نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بستن نقاط و روزنه‌ها عملکرد خوبی داشتیم و برای استفاده از ضد حملات نیز برنامه‌ریزی کرده بودیم.

کلانتری با اشاره به خطای اعلام شده در حوالی دقیقه۷۵ به سود سپاهان و به ثمر رسیدن گل دوم این تیم خاطرنشان کرد: بهتر است این صحنه بررسی شود که واقعا خطا بوده است یا خیر؛ اگر خطا نبوده است این ظلم بزرگی به تیم ما بود چرا که در فاز حمله قرار گرفته بودیم.

کلانتری با اشاره به استفاده هدفمند سپاهان از ضربات ازاد و ایستگاهی خاطرنشان کرد: می‌دانستیم که سپاهان در ضربات ایستگاهی و ارسال از نقطه کرنر می‌تواند خطرناک باشد و در نهایت با اشتباه‌ از روی کرنر سپاهان به گل رسید.
تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور، با نتیجه ۲ بر صفر از میزبان خود سپاهان در ورزشگاه نقش جهان شکست خورد.

برچسب‌ها فوتبال ایرنا اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ایرنا اصفهان فوتبال ایرنا اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار

طرفداری | تیم ملی فوتبال جوانان در بازی تدارکاتی شکست خورد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران عصر امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل بزرگسالان هوادار قرار گرفت که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

شایان ذکر است اردوی جوانان زیر ۲۰ سال تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد که تمرینات منظمی برای آماده سازی هرچه بیشتر استعدادهای فعلی حاضر در اردو منظور شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • خشم الخلیفی: مستحق حذف نبودیم، ناراحتم
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان