Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی موقت شیاطین سرخ به وضعیت آشفته این باشگاه اعتراف کرد. 

رالف رانگنیک می‌گوید پیروز شدن در دو بازی خانگی آینده برای منچستریونایتد حیاتی است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، شکست ۴-۱ منچستریونایتد در خانه منچسترسیتی، آن‌ها را از رده چهارم دور کرد تا شانس دستیابی این تیم به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بیش از پیش کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانگنیک در مصاحبه پس از بازی گفته است:

به نظرم در نیمه اول اگر نگوییم قابل قبول، خوب بازی کردیم. ما یک پای رقابت بودیم. دریافت کردن گلی زود هنگام سخت است. ما به بازی برگشتیم، خودمان هم گل شگفت انگیزی زدیم و سپس روی یک ضد حمله، گل دیگری دریافت کردیم. بازی بسیار سختی مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های دنیا بود. این بازی نشان می‌دهد راه بلندی برای کاهش فاصله میان دو تیم داریم. 

برای ما واضح بود که اگر می‌خواهیم برای برنده شدن شانسی داشته باشیم، باید بسیار دونده ظاهر شویم. باید حالتی تهاجمی داشت و به دنبال شکار کردن توپ بود و ما این حالت را در نیمه اول داشتیم. در نهایت گل سوم انگیزه ما را کُشت. 

گل سوم حاصل کرنر حیرت انگیزی بود و تقریبا نمی‌شد آن را دفاع کرد. آن‌ها در نیمه دوم تیم برتر بودند و کیفیت‌شان را نشان دادند. ما مخصوصا پس از دریافت گل سوم، با مشکلات زیادی مواجه شدیم. 

زمان بازگشت کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی؟ نمی‌دانم. امیدوار بودم که در این بازی آن‌ها را به همراه داشته باشم. ما دو بازی مهم مقابل تاتنهام و اتلتیکو مادرید در پیش داریم و باید تمام تمرکزمان را روی آن‌ها قرار دهیم. 

در مورد این که آیا این بازی، اختلاف دو باشگاه را نشان داد: در نیمه دوم بله ولی در نیمه اول شاهد یک رقابت بودیم. همه می‌دانند آن‌ها چقدر خوب هستند. آن‌ها یکی از تیم‌های برجسته اروپا هستند و میان این دو تیم، فاصله‌ای وجود دارد.

ما کاملا از نیاز خود برای پیروز شدن در بازی‌ها مطلع هستیم. امروز کار سختی برای پذیرفتن این داشتیم که آن‌ها تیم برتر بودند. ولی نگاه ما به بازی‌های آینده است و باید در دو بازی خانگی پیش رو برنده شویم؛ آن‌ها نبردهایی حیاتی برای ما هستند. 

اخبار داغ 

گل دیدنی امید ابراهیمی به الریان در جام امیر قطر (الریان - الوکره) سلفی سردار آزمون پس از اولین بازی در صفحه اینستاگرام بایرلورکوزن مائوریتزیو ساری: کریستیانو رونالدو بازی در پست مهاجم نوک را ایده ای مزخرف می دانست آمار لیونل مسی در فصل جاری لیگ1 فرانسه؛ 78 شوت و ثبت تنها 2 گل 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و برایتون در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچسترسیتی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون شامگاه _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی بروینه در دقیقه ۱۷، فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴ و خولین آلوارز در دقیقه ۶۲ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی منچسترسیتی و برایتون

کد خبر 748015

دیگر خبرها

  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون