Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کونگ فو وهنرهای رزمی گفت: با فعالیت بیش از 30 هزار بیمه شده رسمی در رشته کونگ فو توجه به ورزش قهرمانی و همگانی شدن این رشته در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص رای گیری در مجمع و رای نیاوردن تنها نامزد ریاست هیئت در قزوین اظهارداشت: به هر حال این نامزد یک رای کمتر داشت و نتوانست اعتماد اعضای مجمع را جلب کند ضمن اینکه علاقمند بودیم وضعیت ریاست هیئت در استان مشخص شود اما همین وضعیت هم نشان می دهد در همه هیئت ها دموکراسی حاکم است و باید یک نفر اکثریت آرا را کسب کند تا بتواند بر صندلی ریاست هیئت بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اگر عده ای به جای منافع شخصی به فکر منفعت هیئت و موفقیت این رشته ورزشی بودند شاید این رای گیری نتیجه می داد و امروز شاهد تعیین تکلیف ریاست هیئت بودیم و برنامه ریزی های بهتری برای موفقیت این رشته صورت می گرفت اما اینگونه نشد.

حیدری گفت: در حال حاضر مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین بایستی یک نفر را برای سرپرستی هیئت معرفی و فراخوان مجمع دور دوم را اعلام کند تا در مدت قانونی این رای گیری صورت گیرد.

30 هزار ورزشکار بیمه شده در رشته کونگ فو

حیدری در پاسخ به این سوال که چه تعداد بیمه شده رسمی در رشته «کونگ فو» داریم گفت: در گذشته ورزشکاران فعال این رشته و بیمه شده بسیار زیاد بودند اما کرونا موجب تعطیلی تمرین ها و کاهش تعداد افراد فعال این رشته شده است.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی یادآورشد: کرونا باعث شد با کاهش آمار ورزشکاران بیمه شده روبرو شویم و در سال جاری 30 هزار نفر ورزشکار بیمه شده زن و مرد داریم.

وی اضافه کرد: البته در برخی سالنهای ورزشی مانند آنچه در اختیار شهرداری هاست افرادی تمرین می کنند که تحت پوشش بیمه نیستند و این افراد در فهرست ورزشکاران بیمه شده کونگ فو محسوب نشده اند.

حیدری در خصوص چشم انداز ترسیم شده در این رشته ورزشی نیز گفت: هدف ما این است که یک رشته ورزشی بنام ایران را ثبت کنیم و امروز دوشنبه دومین مجمع جهانی با حضور 40 کشور به صورت وبینار برگزار می شود که این مجمع بهترین فرصت و افتخاری است تا فرهنگ خود را به دنیا معرفی کنیم.

وی در مورد تقویم ورزشی سال آینده هم اظهارداشت: امسال توانستیم با وجود کرونا لیگ کونگ فو را برای بانوان و آقایان برگزار کنیم و سال آینده هم این رقابتها برگزار خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: در کنار مسابقات لیگ کونگ فو، تلاش می کنیم در سطح بین المللی هم فعالیت شود و در این راستا اولین دوره مسابقات قهرمانی جهانی و کلاس های بین المللی داخلی برای ارتقای سبک ها و فعالیت هیئت ها نیز پیش بینی شده است.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور یادآورشد: استعدادیابی ورزشکاران رشته کونگ فو درشهرستانها از دیگر برنامه هاست که برای شناسایی جوانان و نوجوانان مستعد توسط کمیته استعداد یابی اقدام خواهد شد.

وی در خصوص وجود استعدادهای ورزشی در همه نقاط کشور تصریح کرد: در رشته کونگ فو در همه نقاط استعدادهای فراوانی دیده می شود از جمله در نیمه آزاد در غرب کشور در بخش آقایان و در خراسان فعالیت بانوان بسیار خوب بوده و در آزاد هم در خطه زاگرس نشینان و کرمانشاه استعداد زیادی داریم.

حیدری بیان کرد: در مدال آوری جایگاه خوبی داریم و در دعوت نامه ها که برای ایران ارسال می شود و تیم اعزام می کنیم این توانمندی دیده می شود و در کنار آن دو دوره مسابقات آسیایی با نام «ایران تو آی» در بخش زنان و مردان برگزار شد که مدال کسب کردیم.

وی در خصوص همگانی کردن رشته کونگ فو نیز گفت: چون ورزشکاران زیادی در این رشته فعال هستند در کنار ورزش قهرمانی در بخش همگانی هم فعالیت داریم و کارهای بسیار خوبی با همکاری معاونت همگانی وزارت ورزش در رده های سنی مختلف انجام شده که قابل توجه بوده است.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور در حصوص جایگاه استان در این رشته نیز اظهارداشت: قزوین در سنوات گذشته افراد مستعد و پیش کسوت خوبی داشته و تعامل و همکاری میان ورزشکاران و مربیان و هیئت بسیار منطقی بوده است.

وی اضافه کرد: آقای احمد پور ریاست سابق هیئت استان قزوین در 4 سال گذشته خیلی خوب کار کردند و امروز هم برای توسعه این ورزش باید همکاری و تعامل هیئت و ورزشکاران و مربیان و داوران بیشتر شود و به جای این که برخی به فکر منافع شخصی باشند به توسعه این رشته کمک کنند و منافع عام را ترجیح دهند تا به موفقیت برسید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دموکراسی مدیر کل ورزش و جوانان زن و مرد شهرداری پوشش ایران تقویم زنان مردان همکاری و تعامل رضا حیدری ورزش و جوانان قزوین رئیس فدراسیون کونگ فو کونگ فو و هنرهای رزمی رشته کونگ فو ریاست هیئت بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی گفت: ویژه برنامه «ایرانی پهلوان» با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در میدان تاریخی امام (ره) برگزار شد.

محسن رویگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه ایرانی پهلوان به‌مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در میدان تاریخی امام (ره) و با حضور بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار برگزار و با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان اصفهان روبه‌رو شد.

وی افزود: در ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان تلاش بر این بود تا وجه پهلوانی ورزشکاران اصفهان در یک مکان تاریخی و پر مخاطب به نمایش گذاشته شود که این تلاش‌های بی‌وقفه با تلاش همکارانم در هیئت‌های ورزشی مثمر ثمر واقع شد.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی با اشاره به هدف برگزاری ویژه‌برنامه پهلوان ایرانی گفت: با توجه به هم‌زمانی گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و هفته فرهنگی اصفهان، سعی بر این شد تا رشته‌های ورزشی‌ای که ریشه تاریخی و فرهنگی اصفهان را در بطن خود جا داده‌اند، در منظر عموم به نمایش گذاشته شوند تا شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان این شهر، به تاریخچه عظیم ورزشی شهر اصفهان پی ببرند و بتوان نهال شجاعت، انسانیت و میهن‌پرستی که اصلی‌ترین خصلت پهلوان است را در قلب آن‌ها نهادینه کرد.

رویگری با اشاره به دستاورد ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان و ایجاد فضایی شاد در میدان تاریخی (ره) بیان کرد: در زمان برگزاری این ویژه‌برنامه، شور و حال بسیار شادی فضای میدان تاریخی امام (ره) را پر کرده بود، همچنین حضور پیشکسوتان و قهرمانان رشته‌های ورزشی نیز موجب ایجاد انگیزه رشادت و پهلوانی در نوجوانان شد.

وی با اشاره به تنوع رویدادها و برنامه‌های ورزشی در نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه‌برنامه پیران گود، مسابقات مینی‌گلف و رویداد پیاده‌روی سحرخیزان اصفهان از جمله سایر برنامه‌های معاونت فرهنگی، ورزشی شهرداری است که شهروندان اصفهانی برای دستیابی به زمان و مکان دقیق این برنامه‌ها و رویدادهای دیگر، می‌توانند با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://shahrvt@ از اخبار مطلع شوند.

کد خبر 748810

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است