Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس از آغاز تخریب سازه‌های حاشیه رودخانه چله گاه در حوزه قضایی سپیدان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه پیش از این تذکرات لازم در خصوص عقب‌نشینی و رفع تصرف از اراضی حاشیه رودخانه‌ها به متصرفان حقیقی و حقوقی ابلاغ و اطلاع‌رسانی گردیده بود، گفت: پس از عدم تمکین متصرفان در خصوص تخلیه اراضی و تخریب مستحدثات از صبح امروز با دستور قضایی تخریب این سازه‌ها در حوزه قضایی سپیدان و در منطقه چله گاه آغاز شد که تاکنون ۴ هکتار از اراضی مربوط به این نهادها و همچنین تعدادی دیگر از اراضی تصرف شده مربوط به سایر افراد حقیقی رفع تصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه امروز مجتمع تفریحی متعلق به شهرداری سپیدان و آموزش و پرورش در منطقه چله گاه شهرستان سپیدان تخریب گردید، گفت: پیش از این هلال احمر استان در همین منطقه به صورت داوطلبانه اراضی حاشیه‌ای رودخانه چله گاه را تخلیه کرد.

وی تصریح کرد: نسبت به مجموعه تفریحی دیگری در منطقه سپیدان متعلق به یکی از نهادهای دولتی استان اخطارهای قانونی لازم ابلاغ گردیده که در صورت استنکاف از اجرای قانون ظرف روزهای آتی تخریب خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی تخریب ساخت و ساز غیر مجاز چله گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!