Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:29:57 GMT

پیولی: اینتر هنوز بخت اول قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۳۹۹۵

پیولی: اینتر هنوز بخت اول قهرمانی است

سرمربی میلان فشارها را از روی تیمش برداشت و تیم رقیب را شانس اول قهرمانی در لیگ ایتالیا دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌های فوتبال ناپولی و آث میلان در هفته بیست و هشتم سری آ به مصاف هم رفتند و در پایان قرمز و مشکی‌پوشان موفق شدند با تک گل دقیقه ۴۹ اولیویه ژیرو میزبان خود را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین‌بار پس از ۱۱ دیدار بود که پیولی توانست لوچیانو اسپالتی را شکست دهد. او پیش از این تنها سه تساوی برابر اسپالتی کسب کرده بود. آث میلان با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و با یک بازی و ۲ امتیاز بیش‌تر از اینترمیلان، به صدر جدول بازگشت.

پیولی به DAZN گفت: سه امتیاز مهم کسب کردیم، ما یک تیم قدرتمند را شکست دادیم که مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد، مستحق این پیروزی بودیم. ما راضی هستیم، اما هیچ چیز نسبت به قبل از بازی تغییر نکرده است. ما هنوز فقط یک امتیاز بیش‌تر از فصل گذشته در این مرحله داریم بنابراین کارهای بیش‌تری برای انجام دادن وجود دارد. این وضعیتی است که ما کاملاً باید آن را بهبود ببخشیم. هنوز راه زیادی تا پایان رقابت‌ها باقی مانده است و باید بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم. مشکلات برای همه در سری آ وجود دارد، ما کامل نیستیم، اما اکنون زمان آن است که ثابت کنیم با نگرش و کیفیت درست از اشتباهات خود درس گرفته‌ایم.

او با تمجید از اولیویه ژیرو گلزن تیمش گفت: به طور کلی تیم بسیار جوانی هستیم، بنابراین داشتن فردی با چنین تجربه‌ای واقعا کمک می‌کند.

از پیولی پرسیده شد که پس از نتایج این هفته چه تیمی مدعی قهرمانی اسکودتو است؟ که او در پاسخ گفت:  اینتر هم‌چنان شانس اول قهرمانی است زیرا آن‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند و یک بازی در پیش دارند. آن‌ها تیم بسیار قدرتمندی هستند که می‌دانند قهرمانی به چه معناست. هر چه زودتر جدولی داشته باشیم که همه تیم‌ها تعداد بازی‌های یکسانی داشته باشند، زودتر می‌توانیم قضاوت و پیش‌بینی کنیم. من فکر می‌کنم اینتر به واسطه کیفیت بالایی بازیکنانی که دارد شانس زیادی برای قهرمانی دارد ولی ما ناامید نیستیم و تمام تلاش خودمان را تا هفته آخر به کار خواهیم بست تا بتوانیم برنده شویم.

در جدول رده‌بندی میلان با ۶۰ امتیاز در صدر، اینتر با ۵۸ امتیاز (با یک بازی کم‌تر) دوم است، ناپولی با ۵۷ امتیاز و یوونتوس هم‌چنان با ۵۳ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استفانو پیولی تیم فوتبال میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!

فقط دومفریز نبود، فراتزی هم در جشن قهرمانی اینتر از خجالت میلانی ها درآمده است. 

طرفداری | داویده فراتزی، همراه با هواداران اینتر در حال سر دادن شعار توهین آمیز خطاب به میلان دیده شد. هافبک اینتر، طی رژه طولانی در خیابان های میلان، در حال بالا و پایین پریدن بود و همراه با هواداران شعار داد: 

تو هوادار میلانی و یک تکه کثافت هستی. 

این هافبک همچنین بنری بالای سر داشت که روی آن نوشته بود: 

میلانی وراج! 

بیشتر بخوانید: 

توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A