Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:17:27 GMT

توزیع ‏‎174‎‏ میلیون لیتر نفتگاز یورو4 در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۴۱۳۱

توزیع ‏‎174‎‏ میلیون لیتر نفتگاز یورو4 در کردستان

محسن معانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 174 میلیون لیتر نفتگاز یورو4 در استان کردستان تامین و ‏مصرف شده است که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 59 درصدی ‏همراه بوده است.‏

وی به فعالیت 42 باب جایگاه عرضه نفتگاز در استان اشاره کرد و گفت:روزانه حدود ‏‏300 هزار لیتر نفتگاز یورو 4 در 23 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان تصریح کرد: افزایش راندمان سوخت خودروها، افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل و ‏سازگازی با محیط زیست از مزایای استفاده از این فرآورده است.

وی اقدامات منطقه در راستای ‏افزایش تامین و توزیع نفتگاز یورو 4 را در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تحقق حقوق ‏شهروندی و حفاظت از محیط زیست عنوان نمود و تصریح کرد:برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری منطقه ‏در راستای افزایش جذب نفتگاز یورو در سال آینده است.‏

معانی با اشاره به شرایط آب و هوایی استان و اهمیت فرهنگ‌سازی در حفظ محیط زیست ‏افزود: این میزان نفتگاز یورو 4توزیعی 55 درصد از نفتگاز مصرفی ناوگان حمل ونقل استان را ‏شامل می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع نفتگاز منطقه کردستان حفاظت از محیط زیست ناوگان حمل و نقل نفتگاز یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (شنبه 8اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 198 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 268 تومان معامله می‌شود.

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال 62 هزار تومان

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 232 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 101 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 34 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 237 تومان است.

بروز رسانی: ‌شنبه 8  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 198  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 268

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 232

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 101

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 34

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 237

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان