Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه از هجدهم اسفندماه استفاده از ظرفیت ۱۰۰ درصدی سینماها مانعی ندارد و قیمت بلیت افزایش پیدا می‌کند، از هماهنگی‌های لازم برای اکران «لامینور» در عید فطر یا هر زمان دیگر بر اساس خواسته سازندگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی شایسته با معرفی دو فیلم «سگ‌بند» و «گل به خودی» که جایگزین فیلم‌های «لامینور» و «علف‌زار» در ترکیب اکران نوروز شده‌اند، درباره مصوبات جلسه روز گذشته این شورا گفت: در این جلسه با حضور حبیب ایل‌بیگی (معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی) و محمدرضا فرجی (مدیر کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی) در مورد فیلم «لامینور» مفصل بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت به اتفاق آرا با احترام به مقام شامخ داریوش مهرجویی در سینمای ایران، ضمن تأکید بر لزوم صدور پروانه نمایش تصمیم گرفته شد این فیلم از اکران ویژه عید فطر یا هر موعد دیگر که سازندگان به آن تمایل داشته باشند، برخوردار شود.

دبیر شورای صنفی نمایش در ادامه با بیان اینکه همزمان با آغاز اکران فیلم‌های نوروزی از هجدهم اسفند فعالیت ۱۰۰ درصدی سینماها مانعی ندارد، اظهار کرد: باتوجه به تصمیم جلسه شورای صنفی مقرر شد پردیس‌های سینمایی شش سالنه از هجدهم اسفند تمام فیلم‌هایی که پیش از این اکران خود را آغاز کرده‌اند حذف کند. البته فیلم‌های «مورچه‌خوار»، «عنکبوت»، «عاشق‌پیشه»، «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان»، «مرد نقره‌ای» و «مستطیل قرمز» که از حدود بیست‌ودوم بهمن اکران خود آغاز کرده‌اند، همچنان می‌توانند در چرخه اکران بمانند.

شایسته در بخش دیگری صحبت‌هایش از افزایش قیمت بلیت سینما همزمان با آغاز اکران فیلم‌های نوروزی از هجدهم اسفند خبر داد و گفت: در این جلسه پردیس‌های کورش، آزادی، بهمن، ایران‌مال، ملت، ماندانا و مگامال به‌عنوان سرگروه‌های هفت‌گانه اعلام شدند. به این ترتیب نحوه تقسیم‌بندی فیلم‌ها در این سینماها به این شرح است: «موقعیت مهدی» به سرگروهی سینما آزادی، «قدغن» به سرگروهی پردیس کورش، «روز صفر» به سرگروهی سینما بهمن، «سگ‌بند» به سرگروهی ایران‌مال، «مرد بازنده» به سرگروهی پردیس ملت، «گل به خودی» به سرگروهی مگامال و «شادروان» به سرگروهی ماندانا. البته این اتفاق استثنائاً از نوروز ۱۴۰۱ اعمال می‌شود.

بر مبنای بیانیه شورای صنفی نمایش، اسامی فیلم‌های اکران نوروز با در نظر گرفتن اصلاحات سازمان سینمایی نهایی شده است.

به گزارش ایمنا، درباره دو فیلم «سگ‌بند» و «گل به خودی» که جایگزین فیلم‌های «لامینور» و «علف‌زار» باید اشاره کرد که فیلم «سگ‌بند» فیلمی کمدی اجتماعی به کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی حمید اکبری خامنه و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۸ ایران است. این فیلم آخرین بازی سیروس گرجستانی در سینما بود. سگ‌بند، برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است. این فیلم دومین ساخته مهران احمدی بعد از مصادره بوده و برای سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده شد.

همچنین داستان فیلم «گل به خودی» قصه آمال و آرزوهای چند کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌کنند و به کمک چند عروسک به ماجراهایی فانتزی و پر استرس وارد می شوند. این فیلم به کارگردانی احمد تجری، نویسندگی احمد تجری و لاله قهرمانی و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

کد خبر 560062

منبع: ایمنا

کلیدواژه: افزایش قیمت بلیت در اکران نوروز فیلم گل به خودی فیلم لامینور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای صنفی گل به خودی سگ بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403

به گزرش صدای ایران،امروز سه شنبه ۱۱ ارددیبهشت ۱۴۰۳ قیمت طلا به شرح زیر است:


آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۲۸ (دو هزار و سیصد و بیست و هشت) رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۶۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۴۹۰،۵۰۰ (سه میلیون و چهارصد و نود هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۶۵ درصدی داشته است.


آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۲.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۲۱۰،۰۰۰ (پانزده میلیون و دویست و ده هزار) تومان معامله شد.


قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱،۹۰۰،۰۰۰ (چهل و یک میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۴۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۲۴،۰۰۰،۰۰۰ (بیست و چهار میلیون) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۲۵ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۳۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۷،۰۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت