Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:40:19 GMT

«ویزیت۲۴ » آزمایشگاه را به منزل شما می‌آورد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۴۸۰۴

«ویزیت۲۴ » آزمایشگاه را به منزل شما می‌آورد

برای بسیاری از افراد، انجام آزمایش‌های پزشکی در دوران همه‌گیری کرونا یک چالش جدی به حساب می‌آید؛ زیرا بخش مهمی از افرادی که نیاز به آزمایش دارند، از نظر سلامتی، افرادی آسیب‌پذیر به حساب می‌آیند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ویزیت ۲۴، گروه‌هایی مثل زنان باردار، نوزادان، سالمندان و افرادی که به بیماری مبتلا شده‌اند و نیاز به انجام آزمایش دارند، در شرایط کرونایی، ناچارند از خانه بیرون بروند و با حضور در آزمایشگاه، امور درمانی خود را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه‌گیری کرونا و یک چالش «آزمایشی»:

کرونا حتی چکاپ‌های دوره‌ای افراد را هم با چالش مواجه کرده است. فضای پرتردد و با احتمال بالای آلودگی آزمایشگاه‌ها هم از جمله عواملی است که باعث نگرانی مردم برای انجام آزمایش می‌شود. در چنین شرایطی، بهترین راهکار برای فردی که می‌خواهد بدون نگرانی آزمایش خود را انجام دهد، چیست؟

یک آزمایشگاه در خانه‌ی شماست!

بهترین راه در چنین شرایطی، انجام آزمایش در منزل است. در سراسر جهان روند ارائه‌ی خدمات درمانی و تشخیصی در منزل در دوره‌ی همه‌گیری کرونا روبه‌رشد است؛ روندی که در کشور ما هم رشد چشمگیری داشته است. اپلیکیشن «ویزیت۲۴» به عنوان یک مجموعه‌ی پیش‌رو در ارائه‌ی خدمات درمانی در منزل، در کنار خدمات پزشکی و پرستاری، انواع آزمایش‌ها را نیز در منزل برای شهروندان تهرانی انجام می‌دهد تا سلامت و آرامش ایشان به خطر نیفتد. شما می‌توانید در اپلیکیشن یا سایت ویزیت به نشانی visit۲۴.ir  درخواست آزمایش خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت متخصصان «ویزیت۲۴» به منزل شما مراجعه و با دقت بالا و تجهیزات دقیق از شما نمونه‌گیری کنند. پاسخ آزمایش‌های شما هم با همکاری معتبرترین آزمایشگاه‌های تهران، در کوتاه‌ترین زمان برای شما ارسال خواهد شد.

فواید انجام آزمایش در منزل

دوری از اماکن خطرناک و آلوده: همان طور که اشاره شد، مهم‌ترین مزیت آزمایش در فضای خانه، در دوره‌ی همه‌گیری، دوری از محل‌های پرخطر و عموما شلوغی مثل آزمایشگاه‌هاست؛ اما این تنها فایده‌ی آزمایش در منزل نیست.

صرفه‌جویی در وقت: در شهرهای شلوغ و پرترددی مثل کلانشهر تهران، دریافت خدمات آزمایشگاهی در منزل می‌تواند در زمان شما نیز صرفه‌جویی کند. شما می‌توانید بدون خروج از منزل، با تعیین ساعت مشخص برای مراجعه‌ی متخصصان «ویزیت۲۴»، به جای معطل شدن در ترافیک و یا آزمایشگاه، به کارهای خود رسیدگی کنید.

عمل به وظیفه‌ی اجتماعی: در شهری مثل تهران، ماندن در خانه با توجه به آلودگی عمومی هوا، توجیه مضاعف  دارد و  عدم خروج از منزل در شرایطی مثل همه‌گیری کرونا و یا آلودگی هوا، بخشی از وظیفه‌ی اجتماعی ما نیز هست.

توجیه قیمتی: در کنار این موارد، با توجه به تعرفه‌های آزمایشگاهی «ویزیت۲۴» که زیرنظر وزارت بهداشت است، استفاده از خدمات درمانی در منزل توجیه اقتصادی نیز دارد. شما می‌توانید بدون صرف هزینه برای رفت‌وآمد، با همان تعرفه‌های آزمایشگاه، در منزل خودتان آزمایش‌هایتان را انجام دهید.

انواع آزمایش‌ها در منزل شما با «ویزیت۲۴»، از نوزادان تا سالمندان

در «ویزیت۲۴» شما  طیف گسترده‌ای از خدمات آزمایشگاهی را در دسترس دارید . انواع چکاپ‌های نوزادان مثل زردی، ارزیابی سلامت، غربالگری و آزمایش متابولیک، چکاپ‌های رشد، تیروئید و ارزیابی سلامت کودکان، چکاپ‌های عمومی و تخصصی آقایان مثل پوست و مو، سلامت قلب، بیماری‌های مقاربتی، تالاسمی و…، انواع چکاپ‌های بانوان مثل پاپ‌اسمیر، باروری، HPV، اختلالات قاعدگی و…، چکاپ کامل ورزشکاران، انواع چکاپ‌ها و آزمایش‌های سالمندان، آزمایش‌های دوره‌ی پیش از ازدواج، چکاپ‌های کامل دوران بارداری، انواع آزمایش‌های کرونا و بسیاری از  آزمایش‌های دیگر را می توانید با استفاده از اپلیکیشن «ویزیت۲۴» دریافت نمایید.

تهرانی‌ها می‌توانند برای دریافت انواع خدمات آزمایشگاهی در منزل، با مراجعه با نشانی اینترنتی www.visit۲۴.ir در «ویزیت۲۴» ثبت‌نام و یا اپلیکیشن «ویزیت۲۴» را از فروشگاه‌های معتبر مجازی مانند کافه  بازار نصب کنند و با بارگذاری نسخه‌ی خود، درخواست آزمایش خود را ثبت کنند. تیم پشتیبانی «ویزیت۲۴» در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویزیت 24 انجام آزمایش در منزل آزمایشگاه در خانه همه گیری کرونا انجام آزمایش آزمایش ها ی آزمایش چکاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا یزد، جلال علمدار با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب، گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، ۶ هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین مورد آزمون و پایش قرار گرفت.

وی افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب اجرا شده است.

وی ادامه داد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228475 برچسب‌ها استان یزد دروس آزمایشگاهی کیت آزمایشگاهی

دیگر خبرها

  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد