Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@19:18:00 GMT

الکاظمی: مشکلات منطقه از طریق گفتگو حل شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۵۶۲۶

الکاظمی: مشکلات منطقه از طریق گفتگو حل شود

نخست وزیر عراق در جریان دیدار با سفیر ایالات متحده آمریکا در این کشور تأکید کرد که مشکلات منطقه باید از طریق گفتگو و مذاکره حل و فصل شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق با «متیو تولر» سفیر ایالات متحده آمریکا در این کشور دیدار کرد. دو طرف در جریان این دیدار که در شهر بغداد انجام شد در خصوص آخرین تحولات منطقه رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، نخست وزیر عراق در جریان دیدار با مقام آمریکایی اعلام کرد: بغداد معتقد است که سلسله مشکلات مختلف در منطقه باید از طریق گفتگو و مذاکره حل و فصل شود. ما بر لزوم حل مشکلات از رهگذر راهکار‌های مسالمت آمیز تأکید داریم.

الکاظمی همچنین با «جنیفر گویتو» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور عراق در بغداد دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در جریان این دیدار در خصوص راهکار‌های تقویت روابط میان بغداد و واشنگتن رایزنی کردند.

این درحالی است که پیشتر هم «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق با «مارک برایسون ریچاردسون» سفیر انگلیس در بغداد دیدار و گفتگو کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الکاظمی نخست وزیر عراق منطقه مذاکره سفیر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان و کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و "کیلم دو تامبلا" نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل استتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر بورکینافاسو
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است